سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:00 - شنبه 12 دی 1394

طرح موضوع به پنجمین روز خود رسید؛

خواسته کارگران شرکت کیسون در ایستگاه راه آهن شهر ورزنه از مسئولان/ تصاویر

کارگران شرکت کیسون ( اجرا کننده پروژه دو خطه کردن راه آهن شبنم –مشک ) در ایستگاه راه آهن شهر ورزنه پنجمین روز طرح خواسته خود از مسئولان را پشت سرگذاشت.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از منابع آگاه، کارگران شرکت کیسون در پروژه ذکر شده به علت پرداخت نشدن چند ماه حقوقشان، پنجمین روز خود از طرح خواسته حقوقی تا انتظار برای شنیدن پاسخ از مسئولان را پشت سرگذاشتند.
در طول این مدت پنج روز، کارگران در محل ایستگاه راه آهن شهر ورزنه به صورت آرام حضور یافته و خواستار رسیدگی به مشکلشان از متولیان امر هستند.
خواسته کارگران از مسئولین استان توجه و اقدامات لازم جهت دریافت حقوق و معوقاتشان می باشد.

**************************

لازم به ذکر است، توجه به اهمیت کار و کارآفرینی و رعایت حقوق کارگر و کارفرما نیز یکی از عوامل پیشرفت مادی و معنوی فردی و اجتماعی است و جامعه ای سرشار از نشاط و پویایی خواهد بود که افراد آن اهل کار و تلاش باشند و به اهمیت این موضوع توجه داشته و نهایت دقت را در عمل به وظیفه معمول دارند؛

از طرفی پرداخت به موقع و مکفی حق و حقوق کارگر زمینه دلگرمی کارگر و پیشبرد امور را در پی خواهد داشت و بر عکس در صورتی که کارفرما اعم از این که یک شخص حقیقی یا حقوقی، دولتی یا غیر دولتی، بنگاه اقتصادی، واحد تجاری، تولیدی، خدماتی، مدیر روزنامه، صاحب تارنما و….. باشد، در پرداخت دستمزد کارگران و زیر دستان خود کوتاهی و تعلل کند یا پرداخت آن را به تاخیر بیندازد؛ ضمن تاثیر منفی در رسیدن به اهداف خود؛ هراز گاهی تجمعات کارمندی یا کارگری را در پی دارد که مسلما وجه زیبایی ندارد.

لذا توجه به مبانی دینی، اشراف به احکام فقه و توصیه های قرآن کریم و بزرگان دین در رابطه با حق الناس و آگاهی از آثار و عواقب آن می تواند مانع بروز چنین رخ دادهایی باشد؛

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “خواسته کارگران شرکت کیسون در ایستگاه راه آهن شهر ورزنه از مسئولان/ تصاویر”

  1. مجید گفت:

    سلام شرکت کیسون هیچ ارزشی برای کارگراش قائل نمیشه و از روز اولی که شروع به کار کرد حقوق کارگرا رو خیلی بد میداد

  2. علی موتوری گفت:

    سلام از روز اول که این شرکت اومدمعلوم بود که پول نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.