اصفهان شرق

حماسه 9 دی طومار فتنه را در هم پیچید

کدخبر: 87177
1394/10/11 در ساعت 16:58

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، امام جمعه موقت شهر اژیه در خطبه اول ضمن اینکه نمازگزاران را به رعایت تقوا دعوت نمود و حضور به موقع انسان در هر موقعیت مورد لزوم را به تقوا تعبیر نمودند. در ادامه موضوع را به 17 ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص) مرتبط نموده و ویژگیهای این پیامبر را بر شمردو گفت :یکی از ماموریت های انبیاء الهی مدارا کردن با مردم و مهربانی با آنهاست وایشان به برخی از موارد مدارا کردن اشاه نمود. 1. مدارا کردن با خود 2. مدارا کردن با جوانان 3.مدارا کردن با دشمن 4. مدارا کردن با خانواده

 که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مدارا با با مردم نصف ایمان است . و با سازگاری با مردم میتوان زندگی آرام و لذت بخشی داشته باشیم.

حجت الاسلام قاسمی در خطبه دوم حماسه 9 دی را تشریح کردند و این روز را از پر افتخار ترین روزهای انقلاب برشمردند که با بصیرت مردم طومار فتنه را در هم پیچیدند . فتنه ای که در آن با اهانت به سید الشهدا و مراسم عاشوراسعی در نابودی انقلاب داشتند. و در این روز مردم با بصیرت اعلام کردند که اگر در روز عاشورا در کربلا نبودیم و نتوانستیم امام را یاری نماییم امروز اجازه نخواهیم داد کسی به حریم ولایت تجاوز کند واز انقلاب و  ارزشهای  آن دفاع خواهیم کرد.

حاج آقا قاسمی خاطر نشان کرد :مردم بدانند فتنه اکبر درپیش خواهد بود لذا با بصیرت توطئه آنها که قصد دارند افرادی را در اینگونه مسائل و عدم پیروی از ولایت فقیه ورود پیدا کنند را از بین ببرند . لذا مردم باید توجه به اشارات رهبری داشته و مطیع رهبری باشند.

در پایان اشاره ای به برجام نمودند و گفتند :برجام هنوزدر  شرایط ابهام است از جمله قطعنامه هایی است که برعلیه ایران صادر میشود . برداشت از اعتبارات بلوکه شده ایران و خرج خانواده های آمریکائی که در لبنان آسیب دیده اند . متاسفانه امروز شاهد پنین مواردی بر خلاف برجام میباشیم . خروج 11 تن مواد غنی شده که حاصل 12 سال تلاش دانشجویان ، اساتید و شهدای هسته ای ما بوده که متاسفانه در این شرائط از کشور خارج کردند و مسئولین نیز به یکدیگر تبریک گفتند.