اصفهان شرق

برخی از فتنه 88 درس نگرفته و همچنان راه کج را می پیمایند

کدخبر: 87152
1394/10/11 در ساعت 15:02

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند، امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان روایتی از حضرت امام حسین(ع) گفت: هر کس خداوند را از سر شوق رفتن به بهشت عبادت کند مانند صاحبان سرمایه و تجار است که برای سود و منفعت خود تجارت میکند.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی در باب مسائل خانوادگی اظهار کرد: اگر فرامین اهل بیت را در زندگی به کار ببندیم، بسیاری از مشکلات خانوادگی حل شده و صمیمیت به کانون خانواده ها راه می یابد.

وی با توصیه ای به والدین در رابطه با دوست داشتن فرزندان، افزود: فرزندان خود را دوست بدارید و بین آنها فرق نگذاشته و مسئله عدالت بین فرزندانتان را مد نظر قرار دهید.

حجت الاسلام اصل حسینی در فرازی دیگر از خطبه ها با اشاره به مناسبت های هفته اذعان کرد: با توجه به اینکه ۱۷ دیماه روز کشف حجاب است امروزه بعضی ها آن روش اشتباه رضا شاهی را اصلاح کرده و با جنگ نرم و نفوذ کردن در سبک زندگی خانواده ها می خواهند این کشف حجاب را علنی کنند و این در صورتی است که رهبری بحث نفوذ دشمن در جنگ نرم را تاکید کرده اند.

وی با بیان این مطلب که گاهی دشمن نفوذ را از طریق مسائل سیاسی به کشور وارد می کند، تصریح کرد: با توجه به بحث مسئله انتخاباتی که در پیش است باید مواظب نفوذ دشمن باشیم که گاهی افراد به دنبال بعضی از مسائل حاشیه ای هستند.

امام جمعه شهر هرند افزود: مردم فهیم و با بصیرت ما باید دقت داشته باشند، بعضی ها که از فتنه سال۸۸ درس عبرت نگرفته اند در حال پیمودن راه کج هستند تا شاید ۹ دی دیگری بیاید و از خواب غفلت بیدار شوند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر می خواهیم به مملکت آسیبی نرسد، باید از شهدای مدافع حرم درس گرفته و تنها باید خط فکری ما ولایت اهل بیت و ولایت فقیه باشد.