سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:33 - پنجشنبه 10 دی 1394

حواشی شهرآورد پنجاه و هشتم اصفهان/۱

پرواز صندلی‌های فولادشهر در روز حضور آقای لژیونر

دقایقی پس از گلزنی ذوب آهن به دلیل نزدیکی جایگاه تماشاگران بین آنها اختلاف به وجود آمد و دو طرف صندلی‌های ورزشگاه را به سمت هم در هوا پرتاب می‌کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حواشی نیمه نخست دیدار سپاهان و ذوب آهن در شهرآورد اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

براساس برنامه اعلام شده درب‌های ورزشگاه فولادشهر سر ساعت معین و مقرر گشوده شد و بلیط فروشی دیدار هم انجام گرفت.

برای این دیدار ظرفیت ورزشگاه به صورت مساوی بین هواداران دو تیم تقسیم شده اما برخلاف دیدار رفت جایگاه‌های شماره 1، 2، 17 و 18 به هواداران تیم ذوب‌آهن و بقیه ورزشگاه به هواداران سپاهان اختصاص داده است.

حدود 4 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده بودند.

دو تیم بازیکن محرومی برای این دیدار نداشتند اما سپاهان وریا غفوری را به دلیل مصدومیت و حبیب گردانی را به دلیل مشکلات شخصی در اختیار نداشت و در ترکیب ذوب آهن هم قنبری و نژادمهدی مصدوم مثل دیدارهای اخیر نمی‌توانستند ذوب آهن را همراهی کنند.

هادی عقیلی  و محرم نویدکیا که در یکی دو بازی سپاهان نیمکت نشین شده بودند در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته بودند.

در سوی دیگر هم هادی محمدی که گفته می‌شد ممکن است به دلیل مصدومیت به این بازی نرسد با بهبودی کامل در ترکیب اصلی ذوب آهن قرار گرفته بود. همین شرایط برای عبدالله کرمی، حسین فاضلی و محمد روشندل از سپاهان هم وجود داشت.

در این دیدار احسان حاج صفی بازیکن سابق سپاهان که اوایل فصل به تیم فرانکفرت آلمان پیوست و اکنون به دلیل تعطیلات کریسمس به ایران بازگشته برای تماشای دیدار تیمش به فولادشهر آمده بود. سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن هم در جایگاه ویژه حضور داشت.

احسان پهلوان از گلزنی به سپاهان در دقیقه 14 بازی، به شدت از سوی هواداران ذوب آهن مرد تشویق قرار گرفت.

دقایقی پس از گلزنی ذوب آهن به دلیل نزدیکی جایگاه تماشاگران بین آنها اختلاف به وجود آمد و دو طرف صندلی‌های ورزشگاه را به سمت هم  در هوا پرتاب می‌کردند.

پس از گلزنی خلعتبری برای سپاهان تماشاگران محرم نویدکیا سازنده گل را به شدت تشویق کردند.

حدود دقیقه 40 سپاهان صاحب یک ضربه آزاد شد که این ضربه را خلعتبری مستقیم به بیرون زد در ادامه همین صحنه در سمت دیگر برای ذوب آهن تکرار شد که به صرت کوتاه  با پاس به عمق کار کردند و توپ هم تبدیل به گل شد اما داور به دلیل آفساید گل را نپذیرفت.

نیمه نخست دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت. داور بازی در نیمه نخست از کارت‌های رنگی خود استفاده نکرد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.