سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:08 - پنجشنبه 10 دی 1394

مدیرمسئول روزنامه کیهان در اصفهان مطرح کرد:

ضرورت شناسایی دروازه‌های ورودی نفوذ دشمن؛ داستان فتنه ۸۸ باید از انتها خوانده شود

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه دروازه‌های جدید ورودی دشمن باید شناسایی شود، گفت: سران فتنه اکنون مهره‌هایی سوخته به شمار می‌روند و به همین دلیل باید به میزان قابل توجهی در زمینه ابعاد فتنه ۸۸ بررسی و مطالعه لازم صورت گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز  در جمع مسئولان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه درباره حماسه 9 دی اگرچه هنوز گفتنی‌های فراوانی دارد ولی محورهای اصلی آن گفته و نوشته شده است، اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین(ع) می‌فرماید که فتنه‌ها وقتی روی می‌آورند شبهه ایجاد می‌کنند اما وقتی عبور می‌کنند بصیرت می‌آفرینند، فتنه 88 داستانی است که باید از انتها خوانده شود و بخش‌های پایانی آن تصویر روشنی از ابتدای آن دارد.

وی با بیان اینکه 9 دی ایستگاه آخر فتنه بود، افزود: فتنه 88 توطئه‌ای بود که از سال‌ها قبل تدارک شده  برپایه یک فرمول مشخص دنبال می‌شد  ما تحقیقات تمامی مراحل فتنه را پیشاپیش پیش بینی می‌کردیم زیرا فتنه دقیقا براساس فرمول تالیف شده کودتاهای مخملی و انقلاب‌های رنگی شکل گرفته بود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه تمام انقلاب‌های مخملی انتخابات محور هستند، تصریح کرد: براساس اسناد در آوریل 2008، اردبیشهت 87 و حدود 13 ماه قبل از 22 خرداد 88 روزنامه آسوشیتدپرس از آمادگی طرح تقلب برای تشویش اذهان در انتخابات ایران خبر می‌دهد و 3 ماه بعد آقای هاشمی رفسنجانی به شدت درباره احتمال تقلب هشدار می‌دهد و همچنین مسئول میز ایران در CIA در 11 ژوئن 2009 یک روز قبل از انتخابات 22خرداد در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب سبز کلید می‌خورد انقلابی که پیش از این در اکراین و صربستان کلید خورد و فردا در ایران و بعد در سوریه رقم می‌خورد.

شریعتمداری بیان کرد: یکی از نظریه پردازان انقلاب مخملی می‌گوید معترضان نباید مدت زیادی در صحنه باقی بمانند مخصوصا در کشورهایی که دولت‌ها در میان مردم پایگاه دارند و باید در این شرایط معترضان از فضای واقعی به فضای سایبری کوچ کنند زیرا در فضای سایبری انسان‌ها قابل شمارش نیستند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 چیزی شبیه جنگ احزاب بود، تصریح کرد: جنگ احزاب یا همان جنگ خندق هنگامی روی داد که تمام دشمنان اسلام نوپا تصمیم گرفتند اختلافات خود را کنار بگذارند و اسلام را از پای درآورند و این همان چیزی است که امام راحل درباره جنگ تحمیلی نیز بیان کردند و در واقع می‌توان گفت فتنه 88 میکروب خطرناکی بود که با درایت مقام معظم رهبری  بصیرت مردم تبدیل به یک واکسن شد و فتنه 88 و حماسه 9 دی ماجرای یک شورش معمولی نیست بلکه عقبه بسیار زیادی دارد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه درگیری ما با امریکا درگیری ماهوی است، گفت: تا مادامی که ما در حاکمیت بر نسخه اسلام ناب تکیه داریم و امریکا بر خوی استکبار تکیه دارد نمی‌توانیم آشتی کنیم زیرا وجود ما موجودیت اور را به خطر می‌اندازد و ما اساسا در ماهیت با یکدگیر اختلاف و تفاوت داریم و به همین دلیل از نقطه آغازین انقلاب با آنها درگیر هستیم  اکنون درگیری‌ها پس از فتنه تمام نشده بلکه میدان درگیری تغییر کرده است.

وی افزود: فقط در دو صورت می‌توان درگیری با امریکا را کنار گذاشت یکی همان قرائت‌های غلط دوران اصلاحات است که می‌گفتند ما دست از اسلام برداریم و یا آنکه به قول امام راحل امریکا از خر شیطان پایین بیاید و همانطور که امام راحل فرمودند:”نخوابید که دشمن بیدار است.”

شریعتمداری با بیان اینکه دشمن راه‌های مختلفی را برای نفوذ تجربه کرده اما نتیجه نگرفته است، گفت: کودتا، حمله نظامی و محاصره اقتصادی نتیجه ندارد و اساسا کودتا در ایران شدنی نیست زیرا کانون قدرت نظام در یک نقطه متمرکز نیست به همین دلیل دشمن باید از درون کار کند.

وی با بیان اینکه سران فتنه اکنون مهره‌هایی سوخته‌اند و باید دروازه‌های ورودی دشمن را شناخت، خاطرنشان کرد: دشمن برای تدارک اصلی‌ ترین نفوذ به میانجی نیاز دارد که این میانجی باید ویژگی سابقه مثبت طولانی در نظام داشته باشد و مردم هم او را باور داشته باشند چنین آدمی با این خصوصیات اگر به هرعلتی با نظام زاویه بگیرد آماده برای شکار شدن توسط دشمن است و وقتی که شکار می‌شود آن زمان تابلوی خودی دارد اما زبانش زبان دشمن است و ما نباید به تابلو نگاه کنیم بلکه باید به شناسنامه افراد نگاه کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه باید پرچم بسیج و حزب‌الله را بالا نگه داست، تصریح کرد: نباید صبر کرد که 9 دی یا 22 بهمن  یا روز قدس فرا برسد که سخن بگوییم و پرچم را نشان دهیم، حزب‌الله در اکثریت است و باید همواره پرچم‌ها را بالا نگه داریم، یکی از ترفندهای دشمن آن است که نیروهای وفادار به نظام را کمتر نشان دهد و ما نباید بترسیم و حرف خود را باید با اقتدار بزنیم.

وی پیرامون پیش‌بینی فتنه بعدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس خبرگان رهبری همه باید امتحان بدهند، مجلس شورای اسلامی نیز مسئله مهمی است و باید مراقب بود که چه کسانی وارد مجلس می‌شوند  کسانی که در فتنه بوده‌اند  یا در زمان فتنه ساکت بودند نباید به مجلس بروند.

شریعتمداری پیرامون نسبت دولتمردان با جریان فتنه بیان کرد: متاسفانه آقای روحانی با فتنه مرزبندی مشخصی نکرد. البته وی در سخنرانی سال 88 سخنان خوبی را پیرامون فتنه بیان کرده بود و برخی مدعیان اصلاح‌طلب در زمانی که روحانی بر سر کار آمد گفتند که روحانی برآمده از اصلاحات است اما اکنون به بهانه‌های اقتصادی سفره خود را از دولت روحانی جدا می‌کنند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره نقش هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش‌رو گفت: آقای هاشمی مدتی است که حرف‌های عجیبی می‌زند که با مواضع قبلی وی متفاوت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از رفتارتان با احمدی‌نژاد پشیمان نیستید، بیان کرد: نه، وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور شد از وی کاملا حمایت کردیم و به شدت در مقابل کسانی که با او درگیر بودند ایستادیم اما انحراف وی از زمانی آغاز شد که به سمت مدعیان اصلاح‌طلبی رفت و نحوه برخورد  وی با رهبری، خانه نشینی و حمایت از مشائی سبب چنین رفتاری با وی شد.

شریعتمداری در پاسخ به این سؤال که آیا سیدحسین خمینی در انحراف جریان خبرگان رهبری موثر است، تصریح کرد: حرمت بیت امام راحل بر همه ما واجب است  و حرمت سیدحسین خمینی هم باید حفظ شود اما کسانی به دنبال مقاصد سوء هستند.برخی آقایان طوری برخورد می‌کنند که بزرگترین حادثه قرن 21 اتفاق افتاده است، نباید فریب این افراد را خورد زیرا برخی جاده‌های فرعی را باز می‌کنند تا اذهان عمومی از موضوعات اصلی باز بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.