سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 12:28 - پنجشنبه 10 دی 1394

با پیگیری رسانه انجام شد؛

اجرای طرح کابل گذاری تلفن ثابت در شهرک شاهد مالواجرد

اجرای طرح کابل گذاری و واگذاری تلفن ثابت در شهرک شاهد مالواجرد با هزینه بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، یکی از مشکلات مهم شهرک مالواجرد نداشتن خط تلفن ثابت بوده که در این خصوص خبرنگار اصفهان شرق چند ماه پیش خبری را در همین موضوع در سایت خبری منتشر کرد و بعد از مدتی با سفر مدیر کل مخابرات به منطقه جرقویه علیا و مطرح کردن این مسئله وی قول داد که در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کند.

بعد مدت زمانی بالاخره این قول عملی شد و مرحله کابل گذاری این شهرک در حال انجام است.

علیرضا صادقی دهیار مالواجرد نیز با اشاره به پیگیری سایت خبری اصفهان شرق و دهیاری اظهار کرد: مشکل مخابراتی شهرک شاهد مالواجرد نیز در حال بر طرف شدن است و با پیگیری های انجام شده مرحله کابل گذاری نیز انجام می شود.

وی افزود: با همکاری شرکت مخابرات شهرستان و دهیاری روستای مالواجرد هزینه بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به صورت مشارکتی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

صادقی با اشاره به طول 4 هزار متری کابل گذاری تصریح کرد: امید آن است تا با کابل گذاری، تلفن های اهالی شهرک تا پایان سال 94 واگذار خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، مشکلات خطوط تلفن در روستاهای شرق اصفهان از موارد مورد نیاز مردم عزیز این مناطق است و وظیفه رسانه، پیگیری مشکلات مردمی است که حضور خود در صحنه های انقلاب را به ثبت رسانده اند. مسلما خواست مسئولان رفع مشکلات مردم از ابتدا تا حصول نتیجه است و می طلبد تا مشکلات به صورت موشکافانه توسط مردم مطرح و مسئولان، خدمت رسانی ایده الی را به مردم عرضه کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.