اصفهان شرق

نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

کدخبر: 87008
1394/10/10 در ساعت 00:41

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، شامگاه دیروز به مناسبت گرامی داشت 9دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت مراسمی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج ثارالله ورزنه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موضوع صحبت خود را «شناخت راههای نفوذ دشمن قرار داد.

وی افزود: در طول تاریخ دشمن برای نفوذ به جوامع اسلامی از راههای گونا گونی استفاده کرده است: در زمان مشروطه تاجایی پیش رفت که علمای نهضت تنها ماندند و حتی پسر شیخ فضل الله نوری پای چوبه دار پدرش کف می زد.

در زمان رضاخان با سرکوب مردم و نفوذ شهید آیت الله مدرس تنها شده و در نهایت با مظلومیت شهید شد.

در سیستم حکومت پهلوی باعث روی کار آمدن افراد بهایی و نوکرهایی شد که غارت اقتصادی و فرهنگی را برای آمریکا و انگلیس فراهم کرد, اسراییل غاصب در ایران حضور علنی و رسمی یافت.

بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همین عوامل نفوذی با بمب گذاری و شهادت پیروان راستین و فداکار امام راحل و باز کردن راه اشغال بر دشمنان سعی در نابودی نظام داشتند.

بعد از جنگ هم با تمام قدرت، سعی خود را بر نفوذ فرهنگی و ازبین بردن اعتقادات انقلابی گذاشت. حوداث کوی دانشگاه و اوج آن را در فتنه 88 می توان دید.

بطور مسلم آنچه سد محکمی در برابر تحقق آرزوهای دشمنان شد بصیرت و آگاهی مردم عزیز ایران در سایه ولایت و رهبری امام خامنه ای و حضور فعال در صحنه، بوده است که باید تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه پیدا کند، تا این امانت الهی (انقلاب اسلامی ) که با خون شهیدان رنگین گشته به آن صاحب حق برسد.

وی همچنین بیان کرد: نهم دی روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و شکست توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.