سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 13:13 - چهارشنبه 09 دی 1394

در جلسه بصیرت شهر حسن آباد مطرح شد؛

فراموش شدن ارزش های انقلابی، تغییر در سبک زندگی را سبب می سازد

صبح امروز، کارشناس مسائل سیاسی در جمع مردم شهر حسن آباد گفت: انتخابات در کشور باعث تقویت نظام شده و مردم در سرنوشت خود نقش اساسی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، مراسم بصیرت افزایی به مناسبت 9 دی با حضور مردم شهر حسن آباد جرقویه علیا، برگزار  شد.

کارشناس مسائل سیاسی در این برنامه با تاکید بر بزرگداشت مناسبت های مهم سال گفت: در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی سه عنصر مردم، ایمان و مناسبت های موجود در دین نقش اساسی دارند و برای مثال مناسبت عاشورا که هر ساله در کشور ما بازگو می شود، حرکتی دینی در همه افراد به وجود آورده و موجب تزریق خون تازه به نهضت عاشورایی می شود.

یوسف روزبهانی 9 دی را یکی دیگر از مناسبت های مهم عنوان و اظهار کرد: 9 دی یکی از مناسبت های مهم سال است که در این روز مردم به صورت خود جوش در برابر توهین به اعتقادات و دین ایستادند و در این روز بازگویی بصیرت و بیداری مردم در دفاع از حریم ولایت به وقوع پیوست.

وی در ادامه به نقش مردم در این گونه مناسبت ها اشاره و افزود: نقش مردم در انقلاب پوشیده نیست چرا که اگر ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده شود باعث فراموشی دین و به دنبال آن تغییر در سبک زندگی مردم خواهد شد.

این کارشناس مربوطه فتنه 88 را سناریوی از پیش تعیین شده دشمن در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در این فتنه مشکلات و زیان های بسیاری بر کشور به وجود آمد و مردم آگاه در حماسه 9 دی به صورت خودجوش راهپیمایی کرده و اعتراض خود را به حوادث 88 نشان دادند.

وی در ادامه به مسئله انتخابات اشاره و تاکید کرد: هر انتخاباتی در کشور باعث تقویت نظام می شود و مردم در سرنوشت خود نقش ایفا می کنند پس با شرکت همه جانبه خود می توان به تقویت نظام اسلامی کمک کرد.

روزبهانی با اشاره به ویژگی های نماینده اصلح گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که ولایتمدار، متعهد و متخصص باشد و قدرت تشخیص دوست و دشمن را در شرایط گوناگون داشته باشد.

وی با هشدار به مردم در خصوص ایجاد یک فتنه جدید در آینده هشدار داد و گفت: ما باید با تبعیت از رهبری و پیمان محکم با ولایت از نفوذ دشمن و نقشه های او و از بوجود آمدن اتفاقات گذشته جلوگیری کنیم و مردم به یاری خدا  با شرکت در انتخابات اسفندماه می توانند نقش خود را در اهداف این انقلاب و پیروی از رهبری نشان دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.