اصفهان شرق

بیانیه شورای تبیین مواضع دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)+متن

کدخبر: 86899
1394/10/09 در ساعت 05:17

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)،

باسمه تعالی
دشمن با حوادث سال 88 تلاش کرد تا در طرح عملیاتی با عنوان” شوک و بهت ” و با “برنامه فروپاشی از درون” تاکتیک انقلاب های رنگی و مخملی رخ داده در برخی کشورها را در ایران پیاده کند. که البته زهی خیال باطل……..

رهبر عزیزمان می فرمایند : باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛ اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به نظر من، فتنه‌ی سال ۸۸ هم همین بود؛ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود. امام خامنه ای 25/6/89
مگر می شود فراموش کرد بی حرمتی ها را! مگر می شود فراموش کرد بی بصیرتی ها را! و مگر می شود از امتحان خواص بی خواص و خواص بی تفاوت به آسانی گذشت؟! مگر زبیر بی تفاوت در تاریخ فراموش گردید ؟! کدامیک را می توان به حافظه تاریخ سپرد؟

با ظهور انقلاب اسلامی در بهمن 57 واقعه ای بزرگ در عرصه گیتی رخ داد اتفاقی بزرگ و به یاد ماندنی که جهانیان انگشت حیرت به دهان گرفته و متعجب از انقلاب که کدامین قدرت جهانی توانسته هم شرق و هم غرب را به چالش بکشاند؟ از آن زمان مستکبرین عالم تمام توان خود را صرف فروپاشی جموری اسلامی کردند؛از جنگ و کودتا گرفته تا فتنه و تحریم و…اما نه تنها در هیچ عرصه ای موفقیتی کسب نکردند بلکه با حضور گسترده و همیشگی مردم در تمام برهه های انقلاب بازنده همیشگی این بازی مزدوران عالم بوده اند.

یکی از نقشه های شوم دشمنان نظام،ایجاد شکاف بین آحاد مردم همیشه در صحنه ایران بود که با طراحی اتاق فکرهایشان –در راس آن ها امریکا و انگلیس- از فضای هیجانی بعد انتخابات استفاده کرده و آن را به یک التهاب و چالش برای کشور تبدیل کردند تا از این طریق به اهداف شوم خود که نشانه گرفتن اصل نظام بود برسند.

افرادی هم که در داخل کشور با زبانشان صریحا اسلام و شعارهای جمهوری اسلامی را نفی می کردند و با عملشان جمهوریت و قانون را زیر سوال بردند و خواصی که با سکوت شان و یا حتی همراهی شان با این جریان به کمک دشمنان نظام شتافتند و باعث شدند که حضور 85 درصدی مردم در انتخابات که می توانست باعث تثبیت پایه های اقتدار نظام شود نادیده گرفته شود.

اکنون که چند سالی از خاطرات تلخ فتنه 88 می گذرد و نظام اسلامی حداکثر رافت را در برخورد با فتنه گران انجام داده،متاسفانه شاهد بازگشت برخی از این عناصر به عرصه تصمیم گیری های نظام بدون توجه به گناه نابخشودنی آن ها هستیم و دانشگاه یکی از فضاهایی ست که این ورشکستگان سیاسی که حیات سیاسی خود را در ارتباط با فتنه از دست داده اند به دنبال پیاده کردن خیالات خام خود هستند. متناسفانه 16 آذر امسال برخی دانشگاهها میزبان حامیان فتنه بودند که نکند فراموش کرده اند که با این مردم چه کردند! و این سوال مطرح است که هم اینک این گروه در فضای علمی و فرهنگی دانشگاهها به دنبال کدامین مطالبه خویش هستند؟ از دانشجو چه می خواهند؟ و البته خوب می دانند که دانشجو قشر آگاه و با بصیرت جامعه است که خود همه چیز را از آن ها می داند.

ما ملت شریف ایران و دانشجویان بسیجی انقلابی و مسلمان شرق اصفهان، هرگز جنایات و خباثت‌های این فتنه‌گران در حق اسلام و انقلاب را فراموش نخواهیم کرد . هرگز بی حرمتی به مقدسات این نظام را در کف خیابان های ایران در سال 88 فراموش نخواهیم کرد .

در پایان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اعلام می دارد ضمن تجدید پیمان خود با امام راحل(ره)، شهیدان و بر عهد خود با ولی فقیه زمان پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی در دانشگاه خللی ایجاد گردد و هیچگاه اجازه بروز فتنه در دانشگاهها را نخواهیم داد.

والعاقبه للمتقین