سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - چهارشنبه 09 دی 1394

معاون باشگاه ذوب‌آهن

هواداران برای تماشای شهرآورد اصفهان بیایند؛ امیدواری به پیروزی ذوب‌آهن

معاون باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به حساسیت شهرآورد فوتبال اصفهان، به نظر من هواداران تیم ذوب‌آهن برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده و استقبال خوبی از بازی به عمل می‌آورند.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد فقیهی با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن اصفهان برای شهرآورد اصفهان و وضعیت این مسابقه مهم اظهار داشت: دیدار شهرآورد اصفهان همیشه یک بازی بسیار خاص و مهم به شمار می‌رفته و از دیدارهای سخت تیم ذوب‌آهن اصفهان به حساب می‌آمده است.

وی افزود: این بازی از قدیم حساسیت‌های خاصی داشته و شرایط خاص خود را دارد اما خوشبختانه همه تلاش بازیکنان بر این است که در این مسابقه که سه امتیاز مهمی دارد، هرطور شده آن را کسب کرده و با دست پر بازگردند.

معاون باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره تقسیم سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان در این بازی بیان کرد: سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان در این مسابقه به صورت 50-50 تقسیم خواهد شد و امیدار هستیم که هواداران دو تیم برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص دو تیم و اینکه این مسابقه دربی بزرگی به شمار می‌رود، این مسابقه مثل بازی رفت، جذابیت خاصی برای تماشاگران داشته و بدون شک با توجه به این موضوع، تماشاگران برای مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

فقیهی افزود: به هر حال، فوتبال شرایط خاصی دارد و هرگز نمی‌توان درباره تیم برنده پیش‌بینی کرد اما به نظر من هر تیمی بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند، می‌تواند پیروزی این مسابقه را به نام خود رقم بزند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.