اصفهان شرق

مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا ۱۱ دی تمدید شد/ شرایط ویژه برای دانشجویان متاهل

کدخبر: 86844
1394/10/08 در ساعت 14:36

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به استقبال دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات، مهلت ثبت‌نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات تا روز جمعه 11 دی ماه 94 تمدید شد.

وی افزود: دانشگاهیان سراسر کشور اعم از اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان پسر مجرد، دانشجویان دختر مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کنند.

زارع تاکید کرد: با توجه اینکه مهلت ثبت‌نام تمدید شد، قرعه‌کشی این دوره 12 دی ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از زمانی که ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز شده تا امروز حدود 35 هزار نفر از دانشگاهیان برای اعزام به این سفر معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در این دوره از 5 بهمن ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال 95 خواهد بود.

زارع تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان متاهل مبنی بر به همراه بردن دو فرزند به عتبات عالیات، این امکان فراهم شد که زائرین متاهل بتوانند در گروه‌های چهارنفره ثبت‌نام و اعزام شوند.

وی افزود: دانشجویان متاهلی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، می‌توانند در لیست همراهان، همسر و دو فرزند خود را ثبت‌نام کنند و دانشجویانی هم که در روزهای قبل ثبت‌نام کرده‌اند هم می‌توانند با مراجعه مجدد به سامانه به  بخش ویرایش وارد شده و مشخصات فرزند دوم را نیز به گروه همراهان اضافه کنند.

منبع:فارس