سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:06 - سه شنبه 08 دی 1394

کتاب «آئین‌نامه آداب پهلوانی» در اصفهان رونمایی شد

کتاب «آئین‌نامه آداب پهلوانی» که با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی توسط طلوع‌کیان رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نوشته شده، با حمایت موسسه علی‌ابن ابیطالب در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در آئین چهارمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگ، قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب (ع) اظهار داشت: خیران اصفهانی همواره در حوزه‌های مختلف فعالیت داشتند و در این امر همواره پیشتاز بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی افزود: ساخت فرهنگسرا در حوزه فرهنگ، قرآن و ورزش فعالیت ارزشمندی است که در این موسسه شاهد فعالیت این 3 حوزه در کنار هم هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه در میان افرادی که منجر به جرم می‌شود، چهره‌های ورزشی نادر هستند، گفت: خوشبختانه در موسسه علی‌ابن ابیطالب علاوه بر ورزش، درس اخلاق نیز به ورزشکاران داده می‌شود.

سرهنگ حسین حسین‌زاده با بیان اینکه 52 درصد مجرمین در اصفهان، اصفهانی نیستند، گفت: این یک پدیده ویژه در میان کلان‌شهر‌ها است زیرا اصفهان تحت تأثیر مهاجرت قرار دارد.

به گزارش تسنیم، در این آئین کتاب «آئین‌نامه آداب پهلوانی» که با هدف ترویج فرهنگ پهلوانی توسط طلوع‌کیان رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نوشته شده، با حمایت موسسه علی‌ابن ابیطالب در اصفهان رونمایی شد.

هم‌چنین از مدال‌آوران سال 94 نیز با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای، شهردار اصفهان، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی تجلیل شد و فاز دوم کلاس‌های فرهنگی این موسسه نیز به بهره‌برداری رسید.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.