اصفهان شرق

حماسه ۹دی سی سال نظام را بیمه کرد/ بصیرت نسخه شفابخش در برابر همه فتنه ها است

کدخبر: 86803
1394/10/08 در ساعت 09:00

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، حجت السلام محسن طالب پور پیرامون تشریح و تحلیل ابعاد مختلف حماسه ۹دی و شاخصه های ۹ دی امسال اظهار کرد: روز ۹ دی در تاریخ ما به عنوان روز بصیرت و ولایت ثبت شده است، ۹ دی یادآور چند نکته مهم بوده که نباید از یاد و خاطره ملت عظیم ایران فراموش شود.

وی با بیان اینکه نخستین نکته مهم مرتبط با حماسه ۹ دی این است که نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در معرض تهدید و خطر دشمنان و خائنان است، گفت: دشمنان به گواه تاریخ اثبات کرده اند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می کنند که یکی از نصداق های بارز آن انتخابات سال ۸۸ بود.

نماینده ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف اصفهان ادامه داد: در صحنه انتخابات سال ۸۸ با سهل انگاری برخی از افراد داخلی و طراحی دقیقی که غربیان انجام داده بودند، شرینی حضور و مشارکت حداکثری مردم در کام نظام و ملت تلخ شد و با شعار کذب تقلب کشور به آشوب کشیده شد و بسیاری از سرمایه های معنوی ایران به تاراج رفت.

وی تاکید کرد: این یک واقعیت است که رهبری فرمودند، ریشه فتنه ۸۸ در خارج از کشور بوده و سران فتنه را باید در رژیم صهیونیستی و آمریکا پیدا کرد، خائنان داخلی فقط عامل دست نشانده بوده و برای خارجیان فرصت را فراهم کردند.

حجت الاسلام طالب پور تصریح کرد: نکته دوم در حماسه ۹ دی آن است که هر کجا از صحنه انقلاب و اسلام که حضور حداکثری مردم را داشته ایم، بسیار در خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان موثر بوده، راهپیمایی میلیونی حماسه ۹ دی به خوبی توطئه ها و فتنه های دشمنان را ناکام گذاشت.

وی افزود: مردم با حضور میلیونی خود در حماسه ۹ دی اثبات کردند که پایبند نظام و انقلاب هستند و از نظام و انقلاب خودشان به هر شکل ممکن دفاع می کنند و بر اصول و ارزش های اسلامی و باورهای دینی خود پافشاری می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف اصفهان خاطرنشان کرد: در حقیقت انقلاب اسلامی در ۹ دی به اندازه ۳۰ سال بیمه شد و این حضور بی نظیر در ۹ دی برهمگان و جهانیان اثبات کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران از مولفه قدرت پشتوانه مردمی برخودار است.

وی اذعان کرد: نکته سوم در حماسه ۹ دی آن است که دشمنان در شرایط امروز بیش از انکه درصدد حملات نظامی و جنگ فیزیکی باشند، تلاش دارند، فکرف اندیشه و باور مردم را تغییر بدهند و ذائقه مردم ایران را نسبت به انقلاب و نظام و حتی در درجه ای بالاتر نسبت به اسلام تغییر بدهند.

حجت السلام طالب پور خاطرنشان کرد: با یک بررسی اجمالی در فتنه ۸۸ متوجه می شویم که تغییر در شعارهای اساسی انقلاب همچون اینکه جمهوری اسلامی به جمهوری ایرانی، بیان شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، در کمال بی شرمی مطرح کردن شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، حمله به مساجد و هیئت های مذهبی و خیمه های حسینی از جمله نشانههای این جنگ فرهنگی دشمن علیه تظام اسلامی ایران بود که در فتنه ۸۸ رقم خورد.

وی عنوان کرد: رسانه های دشمن از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی و ماهواره در سال ۸۸بسیار فعال بودند و توانستند فکرو اندیشه برخی از افراد کشور را تغییر بدهند، رهبری نیز اکنون هم هشدار ادامه راه خصمانه دشمنان و پیگیری پروژه نفوذ فکری را به همه ملت ایران و مسئولان داده اند.

نماینده ولی‌فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف اصفهان در پایان بصیرتو هوشیاری و تشخیص حق از باطل را آبی بر آتش همه فتنه ها و توطئه ها دانست.