سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 01:53 - سه شنبه 08 دی 1394

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه علیا:

ایرانیان با هر گرایشی در حمایت از ولی فقیه به پا خواستند

حجت الاسلام صادقی گفت: نهم دی 88 سالروز حماسه فراموش نشدنی ملت آگاه و بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در دفاع از کیان ولایت و آرمان های امام(ره) بود.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به اینکه روز نه دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب بود، گفت: 9 دی افتخاری برای دلسوزان انقلاب و عاشقان ولایت بود و جواب دندان شکنی برای کسانی که خواب های آشفته برای این مملکت می دیدند، داد.

حجت الاسلام صادقی با توجه به اینکه باید روز بصیرت را برای همیشه زنده نگه داشت، اظهار کرد: مردم در حماسه 9 دی ثابت کردند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و حقیقتا این شعار را در میدان عمل به اثبات رساندند و این مردم آگاه بدون این که ندای هل من ناصر ینصرنی ولایت بلند شود خودشان لبیک گفته و با همه وجود در برابر جوسازان و اغتشاشگران و کسانی که قصد جسارت به مقام شامخ ولایت را داشتند ایستادند.

وی با اشاره به پشتوانه قوی رهبری در میان مردم افزود: روز نهم دی امت حزب الله و عاشقان کوی ولایت خط بطلانی بر تصورات و توهمات کسانی که فکر می کردند ولایت پشوانه مردمی ندارد و امروز رهبری انقلاب اسلامی نه تنها در داخل بلکه در جهان اسلام دارای پشتوانه ای قوی می باشد.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه علیا در پایان خاطرنشان کرد: مردم دست به سینه فتنه گران زده و درس فراموش نشدنی و عبرت آموز به کسانی داد که فکر می کردند با غوغا سالاری و آشوب می توانند از سد آهنین این ملت عبور و به مقام نورانی ولایت خلل ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه پشت سر رهبری می ایستیم، تصریح کرد: در این روز مردم اعلان کردند ما تا آخرین نفس و تا آخرین منزل همچنان سرباز ولایت هستیم و ما معتقدیم در این نظام اسلامی که ثمره خون مقدس شهیدان است اعتبار مسئولین کشور در همه پست ها به تبعیت از ولایت بوده و اگر غیر از این باشد مردم برای ان ارزش قائل نمی شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.