اصفهان شرق

مردم با شعار «لبیک یا حسین»، آشوب دشمنان را خنثی کردند

کدخبر: 86772
1394/10/08 در ساعت 00:59

به گزارش اصفهان شرق، روز ۹ دی در تاریخ انقلاب کشور ایران، به نام روز بصیرت نام گذاری شد و همه اقشار و مسئولان باید تلاش کنند تا روز «نَه» گفتن ملت ایستاده ایران به سران فتنه برای همیشه ماندگار بماند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف، جایگاه و کارکرد روز ۹ دی حفظ نظام اسلامی و نشاندهنده اعتماد مردم به آن می باشد و به راستی حضور حماسی مردم فارغ از هر اندیشه ای در این روز، خط بطلان بر خیال خام دشمنان داخل و خارج در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به همین مناسبت خبرنگار اصفهان شرق از شاهتور به سراغ تنی چند از مسئولان و بسیجیان رفتند و از کلام آنها حماسه 9 دی را به قلم کشیدند.

9__20131228_1766383822

*پیام 9دی این است که فتنه همواره رنگ عوض میکند

امام جمعه شهر اژیه گفت: پیام 9دی این است که فتنه همواره رنگ عوض میکند، چنانکه نفاق نیز رنگ عوض میکند و باید جوانان هوشیار باشند که ممکن است در آینده فتنه ای نو با چهره ای ناشناخته ظهور کند.

حجت الاسلام شاهمیری افزود: در 9 دی هدف اصلی ولایت فقیه بود و ما باید در تمام مسائل معیار را کلام  ولایت فقیه قرار دهیم، در ضمن مد نظر داشته باشیم که ولی فقیه مانند دیده بانی است که خطر را از دور میبیند و هشدارهای لازم را میدهد.

همپنین وی خاطر نشان کرد: طیف وابسته به غرب، غریب وعده ها و اطلاعات و آمارهای غلط غرب را خوردند و فکر کردند ملت از انقلاب خسته شده اند و با آغوش باز از فتنه آن استقبال میکنند، این فکر نتیجه خوش بینی به آمار اطلاعات غربی ها بود.

حجت الاسلام شاهمیری افزود: باید روحیه انقلابی و ولایی را حفظ کرده و همواره در افزایش بصیرت خود و دیگران بکوشیم و از مواردی که در پیش رو داریم (انتخابات مجلس و خبرگان رهبری) در اسفند ماه که ملت باید مراقب نقشه های جدید دشمنان باشند و همواره گوش به فرمان رهبری باشند و راهنمایی های رهبری را جدی بگیرند.​
امام جمعه اژیه

*دشمن در صدد به انحراف کشیدن جوانان است

رئیس شورای اسلامی سنوچی با بیان پیام 9 دی گفت: مردم در حمایت از ولی فقیه و حرکت پشت سر ولایت، حماسه ای جاوید را آفریدند و پیام ما به جوانان، فاصله نگرفتن از رهبری و انقلاب است.

محمدرضا عبدالهی اظهار کرد: وظیفه ما اینست که به نسل های انقلاب یاد آوری کنیم که دشمن در هر ساعت و هر زمانی بیدار است و میخواهد جوانان ما را منحرف کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال نفوذ در جامعه است، افزود: دشمن با طراحی های از پیش تعیین شده از خارج و داخل، برنامه ریزی کرده بود که یکباره نظام و رهبری را از بین ببرد که همین نقشه های شوم، منجر به وقوع فتنه سال 88 شد.

عضو شورای بخش جلگه در پایان تاکید کرد: امروز وظیفه ما اینست که با تعامل و همفکری و برگزاری کلاس های فرهنگی بین جوانان و دانشگاهیان در حفظ و نگهداری نظام و انقلاب و رهبری کوشا باشیم و مهمتر از آن اینکه آن را پاسداری کنیم و نگذاریم لحظه ای دشمن در هر زمینه ای نفوذ پیدا کند.

9day (7)

*تا پای جان برای حفظ نظام ایستاده ایم

فرمانده پایگاه بسیج بلال دهستان شاهتور با اشاره به اقتدار و بصیرت مردمی که در 9 دی به وقوع پیوست، گفت: حماسه 9 دی نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان خود برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کردند و این روز را به یوم ا… و روزی به یاد ماندنی برای جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند.

عقیل قدرتی اظهار کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه در حماسه 9 دی دشمنان را ناامید و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقشان امام خامنه ای(مد ظله) را شاد ساختند.

وی افزود: نهم دی ماه روزی بود که یاران امام زمان(عج) و امام خامنه ای(دامت برکاته) آمادگی خود را اعلام کردند و آن آشوب را با لبیک یاحسین خنثی نمودند.

این جوان بسیجی شاهتور با بیان اینکه مردم ایران همیشه با درایت و هوشیاری کامل گوش به فرمان رهبری بودند، خاطرنشان کرد: تمامی بسیجیان و جوانان عزیز همیشه در رکاب رهبری و گوش به فرمان ولی فقیه زمانمان باشند و با بصیرت نافذ قدم بردارند.

250383_737

*بصیرت لازم نسبت به توطئه دشمنان داشته باشیم

مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی شهرستان اصفهان با بیان اینکه پیام 9 دی هوشیاری نسبت به مکر دشمنان بود، گفت: هوشیاری، بیداری و بصیرت نسبت به توطئه های دشمنان مهم ترین پیام 9 دی است که باید برای همیشه جاودان بماند.

قدرت ا… منتظری با اشاره به اینکه دشمن در هر زمان قصد فریب، مردم و مسئولان را در سر می پروراند، اظهار کرد: همه ما در هر لباسی تلاش کنیم که نسبت به مکر و حیله دشمن غافل غافل نشده و دیگران را آگاه سازیم.

وی با بیان واژه نفوذ در این رابطه گفت: مسلما نفوذ با هدایت و پشتوانه بیگانگان، توسط دشمنان طرح ریزی شده و با هوشیاری می توان از آن گذشت.

این مسئول مربوطه با توجه به اینکه باید نسبت به نفوذ دشمن، عکس العمل دقیق و به جا انجام داد، تصریح کرد: وظیفه ما نسبت به نفوذ دشمن این است که گوش به فرمایشات رهبری و عمل به دستورات روشن گرانه ایشان داشته باشیم.

************************

به گزارش اصفهان شرق، مسئولان بخش جلگه به درستی حماسه 9 دی را معنی کردند و در این رابطه، آنچه بیش از هر چیز از کلام آنان مطرح شد، حرکت پشت سر ولایت فقیه و هوشیاری همیشگی در خصوص طرح نفوذ توسط دشمن بود.