سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 00:59 - سه شنبه 08 دی 1394

هم صدا با حماسه آفرینان 9 دی؛

مردم با شعار «لبیک یا حسین»، آشوب دشمنان را خنثی کردند

آنچه در گزارش روز بصیرت از کلام مسئولان شاهتوری مطرح شد این بود که می توان با هوشیاری، جلوی نفوذ دشمنان ایستاده و نقشه های شومشان را باطل ساخت.

به گزارش اصفهان شرق، روز ۹ دی در تاریخ انقلاب کشور ایران، به نام روز بصیرت نام گذاری شد و همه اقشار و مسئولان باید تلاش کنند تا روز «نَه» گفتن ملت ایستاده ایران به سران فتنه برای همیشه ماندگار بماند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف، جایگاه و کارکرد روز ۹ دی حفظ نظام اسلامی و نشاندهنده اعتماد مردم به آن می باشد و به راستی حضور حماسی مردم فارغ از هر اندیشه ای در این روز، خط بطلان بر خیال خام دشمنان داخل و خارج در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به همین مناسبت خبرنگار اصفهان شرق از شاهتور به سراغ تنی چند از مسئولان و بسیجیان رفتند و از کلام آنها حماسه 9 دی را به قلم کشیدند.

9__20131228_1766383822

*پیام 9دی این است که فتنه همواره رنگ عوض میکند

امام جمعه شهر اژیه گفت: پیام 9دی این است که فتنه همواره رنگ عوض میکند، چنانکه نفاق نیز رنگ عوض میکند و باید جوانان هوشیار باشند که ممکن است در آینده فتنه ای نو با چهره ای ناشناخته ظهور کند.

حجت الاسلام شاهمیری افزود: در 9 دی هدف اصلی ولایت فقیه بود و ما باید در تمام مسائل معیار را کلام  ولایت فقیه قرار دهیم، در ضمن مد نظر داشته باشیم که ولی فقیه مانند دیده بانی است که خطر را از دور میبیند و هشدارهای لازم را میدهد.

همپنین وی خاطر نشان کرد: طیف وابسته به غرب، غریب وعده ها و اطلاعات و آمارهای غلط غرب را خوردند و فکر کردند ملت از انقلاب خسته شده اند و با آغوش باز از فتنه آن استقبال میکنند، این فکر نتیجه خوش بینی به آمار اطلاعات غربی ها بود.

حجت الاسلام شاهمیری افزود: باید روحیه انقلابی و ولایی را حفظ کرده و همواره در افزایش بصیرت خود و دیگران بکوشیم و از مواردی که در پیش رو داریم (انتخابات مجلس و خبرگان رهبری) در اسفند ماه که ملت باید مراقب نقشه های جدید دشمنان باشند و همواره گوش به فرمان رهبری باشند و راهنمایی های رهبری را جدی بگیرند.​
امام جمعه اژیه

*دشمن در صدد به انحراف کشیدن جوانان است

رئیس شورای اسلامی سنوچی با بیان پیام 9 دی گفت: مردم در حمایت از ولی فقیه و حرکت پشت سر ولایت، حماسه ای جاوید را آفریدند و پیام ما به جوانان، فاصله نگرفتن از رهبری و انقلاب است.

محمدرضا عبدالهی اظهار کرد: وظیفه ما اینست که به نسل های انقلاب یاد آوری کنیم که دشمن در هر ساعت و هر زمانی بیدار است و میخواهد جوانان ما را منحرف کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال نفوذ در جامعه است، افزود: دشمن با طراحی های از پیش تعیین شده از خارج و داخل، برنامه ریزی کرده بود که یکباره نظام و رهبری را از بین ببرد که همین نقشه های شوم، منجر به وقوع فتنه سال 88 شد.

عضو شورای بخش جلگه در پایان تاکید کرد: امروز وظیفه ما اینست که با تعامل و همفکری و برگزاری کلاس های فرهنگی بین جوانان و دانشگاهیان در حفظ و نگهداری نظام و انقلاب و رهبری کوشا باشیم و مهمتر از آن اینکه آن را پاسداری کنیم و نگذاریم لحظه ای دشمن در هر زمینه ای نفوذ پیدا کند.

9day (7)

*تا پای جان برای حفظ نظام ایستاده ایم

فرمانده پایگاه بسیج بلال دهستان شاهتور با اشاره به اقتدار و بصیرت مردمی که در 9 دی به وقوع پیوست، گفت: حماسه 9 دی نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان خود برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کردند و این روز را به یوم ا… و روزی به یاد ماندنی برای جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند.

عقیل قدرتی اظهار کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه در حماسه 9 دی دشمنان را ناامید و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقشان امام خامنه ای(مد ظله) را شاد ساختند.

وی افزود: نهم دی ماه روزی بود که یاران امام زمان(عج) و امام خامنه ای(دامت برکاته) آمادگی خود را اعلام کردند و آن آشوب را با لبیک یاحسین خنثی نمودند.

این جوان بسیجی شاهتور با بیان اینکه مردم ایران همیشه با درایت و هوشیاری کامل گوش به فرمان رهبری بودند، خاطرنشان کرد: تمامی بسیجیان و جوانان عزیز همیشه در رکاب رهبری و گوش به فرمان ولی فقیه زمانمان باشند و با بصیرت نافذ قدم بردارند.

250383_737

*بصیرت لازم نسبت به توطئه دشمنان داشته باشیم

مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی شهرستان اصفهان با بیان اینکه پیام 9 دی هوشیاری نسبت به مکر دشمنان بود، گفت: هوشیاری، بیداری و بصیرت نسبت به توطئه های دشمنان مهم ترین پیام 9 دی است که باید برای همیشه جاودان بماند.

قدرت ا… منتظری با اشاره به اینکه دشمن در هر زمان قصد فریب، مردم و مسئولان را در سر می پروراند، اظهار کرد: همه ما در هر لباسی تلاش کنیم که نسبت به مکر و حیله دشمن غافل غافل نشده و دیگران را آگاه سازیم.

وی با بیان واژه نفوذ در این رابطه گفت: مسلما نفوذ با هدایت و پشتوانه بیگانگان، توسط دشمنان طرح ریزی شده و با هوشیاری می توان از آن گذشت.

این مسئول مربوطه با توجه به اینکه باید نسبت به نفوذ دشمن، عکس العمل دقیق و به جا انجام داد، تصریح کرد: وظیفه ما نسبت به نفوذ دشمن این است که گوش به فرمایشات رهبری و عمل به دستورات روشن گرانه ایشان داشته باشیم.

************************

به گزارش اصفهان شرق، مسئولان بخش جلگه به درستی حماسه 9 دی را معنی کردند و در این رابطه، آنچه بیش از هر چیز از کلام آنان مطرح شد، حرکت پشت سر ولایت فقیه و هوشیاری همیشگی در خصوص طرح نفوذ توسط دشمن بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.