سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 13:07 - جمعه 06 دی 1392

بیانیه دفتر امام جمعه شهر ورزنه به کشاورزان

دفتر امام جمعه شهر ورزنه در پیامی حضور پررنگ و دلسوزانه و همچنیین آگاهانه کشاورزان منطقه شرق اصفهان بخصوص بخش بن رود را درانتخابات هیات مدیره صنف کشاورزان ارج نهاد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: دفتر امام جمعه شهر ورزنه در بیانیه ای به شرح زیر حضور مردم در انتخابات صنفی را مورد تقدیر قرار داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه در ارتباط با انتخابات صنف کشاورزان

حضور آگاهانه مردم درتمام صحنه ها بیانگر همدلی وهم سویی مردم با مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که باید این نعمت بزرگ را قدربدانیم و شکرگزار خداوند متعال باشیم.

حضور پررنگ و دلسوزانه و همچنیین آگاهانه کشاورزان منطقه شرق اصفهان بخصوص بخش بن رود را درانتخابات هیات مدیره صنف کشاورزان ارج می نهیم و از این حضورآگاهانه کمال تقدیر و تشکر را داریم.

همچنین از تمام کاندیداهای عزیز و گرامی که خود را در معرض این انتخابات قرار داند و برخود  فرض دانستند که با خدمت به مردم در این صحنه شرکت کنند تشکر می کنیم  و امیدواریم درتمام مراحل زندگی در پناه خداوند متعال موفق و موید باشند.

انتخاب شایسته منتخبین نظام صنفی کشاورزان را هم به مردم زحمتکش وهم به اعضای جدید هیات مدیره صنف کشاورزان شهرستان اصفهان تیریک عرض می نماییم و امیدواریم در فضایی آرام پیگیر مطالبات به حق مردم کشاورز و زحمت کش منطقه باشند و از خداوند متعال موفقیت این عزیزان را خواستاریم .

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.