اصفهان شرق

9 دی طومار فتنه گران را در هم پیچید

کدخبر: 86639
1394/10/06 در ساعت 17:23

امام جمعه شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه برخی در رابطه با سلامت انتخابات قصد شبه افکنی در بین مردم را داشتند، گفت: مقدمات فتنه زیر سوال بردن انتخابات، اهانت به مقدسات اسلامی و زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه بود تا بهانه ای برای رسیدن به اهداف سوءشان بشود.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی با بیان پیام حماسه 9 دی در راستای حمایت از ارزش های اسلامی، اظهار کرد: مردم در حماسه 9 دی، ثابت کردند که از ولایت فقیه به عنوان مهم ترین محور انقلاب و ارزش های اسلامی تا پای جان دفاع ایستادند.

وی افزود: در 9 دی طومار فتنه گران در هم پیچید و جان تازه ای به نظام و انقلاب بخشیده شد به نحوی که پیام این روز در هر زمان گوشزد کردن به افکاری است که قصد ایجاد فتنه را در سر می پرورانند.

امام جمعه شهر هرند با توجه به اینکه مردم تئوری عملی ولایت فقیه را فهمیدند، گفت: امروز مردم فهمیدند، ارزش های نظام برگرفته از نظریه های ولایت فقیه است و لذا اگر کسی مقابل آن بخواهد جبهه بگیرد، ساکت نمی نشینند.

وی در بخشی دیگر از گفتگو با اشاره به اینکه مسئولان باید توجه کافی به بحث نفوذ داشته باشند، تاکید کرد: متاسفانه دشمن با تغییر رویه در هر زمان، به فکر ایجاد نفوذ در کشور است و در این مرحله، نفوذ را در قالب عوض کردن فکر مسئولان در ارتباط با دشمن شناسی برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه یکی از لایه های نفوذ، عوض کردن سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر مردم از ارزش های دینی جدا شده و به سمت تجمل گرایی و منکرات رو بیاورند، مسلما دشمن توانسته است در قالب لایه های فرهنگی و غربی به جمع مردم آمده و بخشی دیگر از نفوذ را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: لایه های دیگری از نفوذ این است که مسئولان با تغییر رویه استکبار ستیزی خود، مجری غرب در کشور شوند و باید با بصیرت از نفوذ دشمن عبور کرد.

امام جمعه در پایان از مجریان جامعه خواست تا آنچه که در زمان فتنه 88 در کشور رخ داد را بیان کرده و این روز را برای همیشه پاس بدارند.