سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:23 - یکشنبه 06 دی 1394

پارلمان چهارم، ایستگاه115

احساس تکلیف؟!

آیا تالار شورا باعث احساس تکلیف می شود؟ این امر هنوز بر علما پوشیده است اما روز گذشته شواهد نشان داد که نرخ این قضیه می تواند ۲۰ درصد باشد، یعنی از هر ۲۱ نفر ۴ نفر احساس تکلیفشان یکهو بیدار می شود و سر از صندلی سبز بهارستان در می آورند، والله اعلم!

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، آیا تالار شورا باعث احساس تکلیف می شود؟ این امر هنوز بر علما پوشیده است اما روز گذشته شواهد نشان داد که نرخ این قضیه میتواند۲۰ درصد باشد، یعنی از هر ۲۱ نفر ۴ نفر احساس تکلیفشان یکهو بیدار می شود و سر از صندلی سبز بهارستان در می آورند، والله اعلم!

در کتاب پارلمان نامه، نوشته فلان به فلان بن فلان آمده است که مسیر بهارستان اصولا میتواند از پارلمان بگذرد.

جلسه ۱۱۵ با ترافیک همراه بود، آنقدر که اعضا و متفرقه ها طبق معمول، نزدیک خبرنگاران، گره خوردند.

آقا چه خبر است که چندین تا عکاس از مژه برهم زدن اعضا، تکان خوردن، نسکافه و پرتغال خوردن و ساقه طلایی گاز زدن عکس می گیرند.

می روند و می آیند، سیمای شهر با دوربینش و میکروفونش، روابط عمومی با دوربینش و حالا شبکه اصفهان هم با دوربینش.

دوباره گره می خورند به هم، می گویند نوه شیخ بهایی است در کسوت آقای عاملی و رییس مرکز پژوهش ها، کجا میروی وسط این همه جماعت دوربین به دست!

هنوز نرفته برگشت و این بار گره خورد با رییس عمران که هر هفته با منشی مخصوصش می آید.

چه خبر شده! می شود ما هم نطق کنیم؟ آقای رییس اجازه هست؟ قول می دهیم که حق نطقمان را جابجا نکنیم!

ما نطق می کنیم که چند تا از ۱۱۲ دوربینی که سر چهارراهها کاشته شده را بیاورند و بکارند چهارگوشه تالار شورا، بعد تخلفات را عکس بگیرند و بفرستند برای رییس!

جریمه اش هم حذف سهمیه نسکافه و ساقه طلایی برای یک ماه باشد!

این هفته مهمان داشتند دوباره، آقای آلودگی و هیات همراه آمده بودند برای پاره ای توضیحات و کلا چقدر خوب است که طرفین قانع می شوند و یکهو آسمان پاک می شود!

دیروز دوباره هر که را گم کرده بودی در تالار شورا پیدا می کردی از آقای ترافیک تا شهردار و آقای خدمات شهری و …

طرح جامع پیاده کرده اند این هوا! حالا چرا هنوز نمی شود نفس کشید، باید گشت دنبال پرتغال فروش، وقتی می گویند روزها را دانه به دانه شمرده اند و نصف بیشتر بیشترش پاک بوده، بگو چشم، مگر روز غیر پاک داریم؟ مگر روز هم معتاد می شود؟

حالا گیریم که سهم عوارض آلایندگی شهرداری بابت آلایندگی فولاد و ذوب آهن بیشتر از شهرستانهای اطراف این صنایع شده، نمی بینی هوا پاک شده، خب دلیلش همین رشد عوارض است، بگو چشم!

کشتی گیر شورا دیر می آید و ما نمی دانستیم که ادکلن جماعت کشتی گیر عجب خوشبوست! به خصوص که علاقه خاصی هم به لیوان چینی دسته دار مشکی و نسکافه تلخ داشته باشد.

یکهو تالار شورا رمانتیک شد تا فیلم پخش شود، بازخوانی حوادث ۹دی نمی دانیم چرا با فیلم گل معروف خداداد در ملبورن استرالیا شروع شد و شیران، رییس محیط زیست شورا آنچنان ذوق گل را کرد که کم بود به آسمان بپرد از ذوق گل!

زیر نویس فیلم، طبق معمول، چایی نبات بود با خرچ خرچ بسته بیسکویت، آقا جان در سینما هم خوردن وقت فیلم دیدن ممنوع است.

اما بدون شک شنیدن وضعیت هوا با چاشنی پرتغال دلچسب است که میگویند وقتی هوا آلوده است میوه بخورید به خصوص پرتغال !

دستهایمان از فرط نوشتن فعالیت شورا کف کرد و تاول ناک شد و آخرش متوجه نشدیم که چگونه اعضا نطق و تذکرهایشان را جابجا می کنند که یک سری کلا می روند در آفساید و و قت اضافه و یک سری کلا روی بورس هستند.

مهرمان را بخشیدیم و شال و کلاه برداشته و الفرار که …و مردم آنجا ایستاده اند.

در انتظار تا نمایندگانشان بیایند تا شاید در لابلای نطق ها و تذکرها حل بشود مشکلی، وابشود گرهی تا…..!

اینجا راهروی بیرون تالار شورا به افق مردم!

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.