سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:15 - پنجشنبه 05 دی 1392

برگزاری دومین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس نظام صنفی کشاورزی

دومين دوره انتخابات اعضاي هيئت مديره و بازرس نظام صنفي كشاورزي شهرستان اصفهان با حضور كشاورزان منطقه جرقويه عليا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان:  دومین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس  نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان در روز پنج شنبه مورخه ۵/۱۰/۹۲ با حضور کشاورزان منطقه جرقویه علیا راس ساعت ۹ صبح آغاز شد.

در ابتدای این جلسه که به صورت هماهنگ و در ۱۱ منطقه از شهرستان اصفهان برگزار شد، حسن احمدی رییس هیئت مدیره فعلی نظام صنفی گزارشی کوتاه از  نظام صنفی و اعتبار بخشیدن به اساس نامه و فعالیت های انجام گرفته در این راستا و در جهت رفع مشکلات کشاورزان بیان نمود.

DSC05799 DSC05800
در ادامه مهندس سهل الدین از شرکت تعاونی روستایی استان نیز مطالبی را در مورد انتخابات نظام صنفی ارائه کرد و در ادامه سه نفر به عنوان هیت ریئسه از بین کشاورزان انتخاب شدند و رای گیری با نظارت ملکی ناظر استانی صورت گرفت.

این مجمع عمومی صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان هر سه سال یک بار و در مرحله دوم با حضور کشاورزان شهرستان اصفهان برگزار می شود تا نمایندگان به طور قانونی به رفع نیاز های پیش روی کشاورزان پاسخ گویند.
لازم به ذکر است کشاورزان می بایست از بین ۵۰ نفر کاندیدا ۷ نفر را به عنوان هیئت رییسه و یک نفر به عنوان بازرس نظام صنفی انتخاب کنند.

DSC05805DSC058041

یک نظر در مورد “برگزاری دومین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس نظام صنفی کشاورزی”

  1. منصوري گفت:

    كشور ما بر پايه كشاورزي استوار است بايد به اين قشر محروم رسيدگي شود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.