سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 16:19 - جمعه 04 دی 1394

امام جمعه کفران:

اقتصاد مقاومتی راه رهایی از مشکلات است

حجت الاسلام شریفی گفت: راه رهایی از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است چه مذاکرات انجام شود چه انجام نشود.

به گزارش اصفهان شرق از روستای کفران، حجت الاسلام والمسلمین شریفی درخطبه اول نمازجمعه کفران با دعوت مردم به تقوا بیان داشت: که از روی ظاهر، زبان و قومیت نباید کسی برکس دیگر برتری داشته باشد وتنها ملاک مقایسه افراد میزان تقوای آنهاست.

ایشان درخطبه دوم به مناسبت های زیر اشاره کردند:
– تبریک به مناسبت تاج گذاری امام زمان (عج)
– گرامی داشتن هفته وحدت
– اهمیت سالروز نهم دی
– میلاد حضرت مسیح
– سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی
– ارسال نامه امام خمینی(ره) به گورباچف

امام جمعه
ایشان با اشاره به هفته وحدت ومیلاد مبارک حضرت رسول(ص) موضوع اصلی در مورد این مناسبت را تدبیر آگاهانه امام خمینی(ره) در نام گذاری این هفته بیان کرد ومردم را به عمل به این مناسبت دعوت کرد.
نهم دی حماسه مردمی بود که با خط گیری ازنهضت امام حسین(ع) انجام شد. ایشان بیان داشتند مردم باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات امسال را با بصیرت کافی به سرانجام برسانند.

52525
در ادامه ازهمه مردم خواستند این نکته مهم رهبری را فراموش نکنند که راه رهایی از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است چه مذاکرات انجام شود چه انجام نشود.
درپایان ایشان باتوجه به هفته وحدت بیان داشتند که نماز جمعه ای که برگزار میشود نماز جمعه همه مردم است ومختص شخص، اشخاص یا روستایی جداگانه نیست و ازهمه اهالی روستاهای مجاور کفران خواست که در برپایی هرچه باشکوه تر این فریضه الهی درپایگاهی که درکفران به لطف الهی برپا شده است شرکت کنند.

757
نماز جمعه با حضور مردم ولایتمدار روستای کفران و فارفان برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.