سرویس: سیاسی » انتخابات 17:10 - جمعه 04 دی 1394

بسته انتخاباتی اصفهان شرق؛

پایان ثبت نام در حوزه انتخابیه اصفهان/ شور انتخاباتی با ورود 408 داوطلب به فرمانداری

در آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس تا کنون 408 نفر در اصفهان ثبت نام کردند.

اصفهان شرق، آخرین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در شهرستان اصفهان پایان یافت.

ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تا کنون به 408 نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان رسید است.

از 408 نفر ثبت نامی تا این لحظه ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 66 نفر خانم و 342 نفر مرد تا کنون اعلام آمادگی خود را نسبت به شرکت در این دوره انتخابات به ثبت رساندند.

احمدرضا ضیایی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در گفت‌وگو با اصفهان شرق، گفت: با گذشت هفت روز از مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکنون 1010 نامزد برای 20 کرسی مجلس استان اصفهان اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفتنی است ثبت نام تا ساعت 24 امشب تمدید شد.

****************************

به گزارش اصفهان شرق به گفته منابع آگاه، آخرین روز انتخابات با شور حضور چهره های شاخص همراه بود به نحوی که حمیدرضا فولادگر؛ نماینده مردم اصفهان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی از چهره‌های شاخص با حضور در فرمانداری اصفهان آمادگی خود را برای نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

گفتنی است، مجید نادرالاصلی، حجت‌الاسلام احمد سالک، علی‌اکبر ابرقویی نژاد، عباس مقتدایی، مرتضی مبلغ، قدرت الله نوروزی، حسن کامران و نیره اخوان؛ از جمله چهره‌های شاخصی بودند که برای نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان اعلام آمادگی کردند.

****************************

در انتخابات هفتم اسفندماه از شهرستان اصفهان ۵ نماینده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ۵ نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای مجلس دهم انتخاب خواهند شد.ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز جمعه؛ ۴ دی ماه در محل ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری حوزه‌های انتخابیه ادامه دارد.

تعداد نمایندگان منتخب استان اصفهان در حوزه‌های مختلف انتخابیه ۲۰ نفر و تعداد نمایندگان این استان در مجلس خبرگان رهبری پنج نفر است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.