سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 19:55 - پنجشنبه 03 دی 1394

همراه با ورزش شرق اصفهان؛

فینال مسابقات والیبال جرقویه تا گام صعود وحدت هرند به نیمه نهایی/ گزارش

سپاهان رهنان و نوژن خوراسگان گام به دیدار فینال مسابقات فوتسال جوانان شهرستان اصفهان گذاشتند.

به گزارش اصفهان شرق، مسابقات فوتسال رده سنی جوانان که با حضور 6 تیم وبه میزبانی سالن نیکان نیک آباد با معرفی تیمهای فینالیست در روز اول به کار خود پایان داد.
این مسابقات که با حضور 6 تیم و در دو گروه 3 تیمی برگزار گردید در گروه اول تیمهای رهنان، نصر آباد و ارژن خوراسگان و در گروه دوم تیم های وحدت هرند، کیان قهجاورستان و شهدای ورزنه به مصاف هم رفتند تا در پایان از گروه اول تیم های ارژن خوراسگان و رهنان و در گروه دوم تیم های کیان قهجاورستان و وحدت هرند گام به دیدار های نیمه نهایی این مسابقات بگذارند.

*فینالیست های مسابقات فوتسال جوانان شهرستان اصفهان معرفی شدند

در دیدار های نیمه نهایی ابتدا تیم های کیان قهجاور ستان رهنان در دیداری جذاب به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم نتوانستند از سد هم بر آیند و ضربات پنالتی مشخص کننده تیم صعود کننده به فینال مسابقات بود که در این ضربات تیم رهنان بود که توانست از سد تیم کیان بگذرد و به عنوان اولین تیم راه به دیدار فینال بگذارد اما در دیگر دیدار دو تیم ارژن خوراسگان و وحدت هرند به مصاف هم رفتند که در این دیدار جذاب نیز تیم ارژن خوراسگان توانست از سد حریف خود بگذرد و به عنوان دومین تیم صعود کننده گام به دیدار فینال این مسابقات بگذارد.

11111111

دیدار فینال این مسابقات نیز در هفته جاری برگزار خواهد شد. فینال این مسابقات در روز سه شنبه همزمان با ولادت با سعادت نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد.

DSC_0039

*تساوی در دیدار رفت مرحله پلی آف مسابقات فوتبال رده سنی امید

این دیدار که در ورزشگاه آزادی خوراسگان بین دو تیم نوژن جوان خوراسگان و نیروی دهقان رهنان آغاز گشت در نهایت با تساوی پر گل 2 بر 2 به پایان رسید.

داور: جواد نصیری کمک داوران: اصغر شریفی، رضا شهریاری داور چهارم: سعید هاشمی ناظر: سعید ناظمی

دقایق ابتدایی بازی هر دو تیم در حال محک زدن هم بودند که در موقعیتی نه چندان جدی مدافع تیم نوژن درون محوطه جریمه مرتکب اشتباه شد و بازیکن حریف را نقش بر زمین کرد که داور بازی بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد با به ثمر رسیدن این پنالتی بازی به صورت یکطرفه به سود نیروی دهقان در حال پیگیری بود و نیروی دهقان حاکم مطلق زمین بود اما در یک زد حمله در دقیقه 43 بازی با خطای هند مدافع تیم نیروی دهقان درون محوطه باردیگر داور نقطه پنالتی را نشان داد تیم نوژن با به ثمر رساندن این پنالتی به بازی بازگشتند و در دقیقه 46 گل دوم و برتری خود را نیز به ثمر رساندند.

DSC_0042
در نیمه دوم نیروی دهقان سراسر حمله شد تا شاید بتواند گل تساوی و حتی گل پیروزی را به ثمر رساند و نوژن آرایش دفاعی گرفت تا از اندوخته خود حفاظت کند و چشم به ضد حملات بدوزد تا شاید بتواند اختلاف را زیاد کن که سرانجام در دقیقه 65 تلاش نیروی دهقان جواب داد و بازیکن این تیم با یک ضربه کات دار و فنی توپ را دور از دستان دروازه بان به تور دروازه نوژن دوخت.
در ادامه تلاش دو تیم برای به ثمر راندن گل بی نتیجه بود و بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
دیدار برگشت این مسابقات در روز سه شنبه و همزمان با ولادت باسعادت نبی اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(س) برگزار خواهد شد.

DSC_0013
*شهرآورد منطقه، بازی تیم های یاران و سپاهان
در هفته هفتم از لیگ منطقه جرقویه علیا دو تیم زرد پوش یاران و آبی پوش سپاهان شهر آورد منطقه جرقویه با هم به رقابت پرداختند.
امروز شهرآورد منطقه دو تیم یاران و سپاهان در یک بازی جانانه با هم به رقابت پرداختند ولی هیچ توپی از خط دروازه ها نگذشت و بازی با نتیجه 0—0 به پایان رسید.
در این هفته داور بازی حسین صادقی ، میثم صادقی، مصطفی صادقی و ناظر مجید جمشیدی بودند.َ

*تیم والیبال ملامین سازه آپادانای شهر حسن آباد بر سکوی قهرمانی ایستاد
در مرحله فینال مسابقات والیبال جام اباصالح المهدی دو تیم ملامین سازه اپادانای شهر حسن آباد با تیم والیبال اشکهران به رقابت پرداختند که با نتیجه 3 بر 1 تیم ملامین سازه اپادانای شهر حسن آباد به پیروزی رسید.
در ادامه بازیهای والیبال جام اباصالح المهدی که در دو گروه 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند دو تیم ملامین سازه اپادانا شهر حسن آباد و تیم والیبال اشکهران به مرحله فینال راه یافتند که امروز این دو تیم به رقابت پرداختند و سرانجام تیم والیبال ملامین سازه شهر حسن آباد با نتیجه 3 بر 1 به قهرمانی رسید و جام قهرمانی را اذان خود کرد و تیم اشکهران به مقام نائب قهرمانی نائل گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.