سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 16:30 - پنجشنبه 03 دی 1394

در مراسم معارفه شهردار جدید ورزنه مطرح شد؛

گردشگری پتانسیل مهم در جذب درآمد است

صبح دیروز طي مراسمي در محل كانون پرورش فكري كودك و نوجوان شهر ورزنه با حضور مسئولان استاني از تلاش هاي مهندس عطايي تقدير و مهندس فروزان به عنوان شهردار جديد شهر ورزنه معرفي شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، طی مراسمی از زحمات چند ساله مهندس عطایی شهردار شهر ورزنه تقدیر به عمل آمد. در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی حضور بهم رسانده و از نزدیک با برخی مسائل مطرح شده توسط مسئولان محلی آشنا شدند.

در این برنامه فضل الله کفیل فرماندار اصفهان به بیان سخنان شیوایی در خصوص انتخابات اسفند ماه 94 پرداخت.

IMG_5862

*مسئولان پتانسیل ورزنه را در نظر بگیرند

ريس شوراي شهر ورزنه به نمايندگي از مردم و شوراي شهر به بيان برخي از مشكلات و پتانسيل ها شهر اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر به امور و مسائل شهری شد.

شفيعي با بيان اين كه شهر ورزنه داراي پتانسيل ها گردشگر فراوان است، از شهردار جديد خواستار شد كه بحث گردشگري و بلوار خليج فارس را در اهم فعاليت هاي خود قرار بدهد.

IMG_5757

*شرکت فعال در انتخابات با هوشیاری و بصیرت

امام جمعه شهر ورزنه نيز ضمن تبريك هفته وحدت با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالك اشتر عنوان کرد: شهرداري مكانی است كه مردم شهر به ان بيشترين مراجعه را دارند و  در این خصوص مدیران باید با رفتار اسلامی با مراجعه کنندگان رفتار کنند.

حجت الاسلام شامحمدی تاکید کرد: شهردار با مردم به خوبي رفتار كند و تا حد امكان از مباني قانوني حداكثر ملاحضات را به مردم داشته باشد.

وی مردم را براي حضور در انتخابات اسفند ماه دعوت کرد و از مردم خواست تا با هوشياري هر چه بيشتر در انتخابات شركت فعال داشته باشند.

بخشدار بن رود با اشاره به اغاز انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان از تلاش هاي دست اندركنان انتخابات و هيت هاي اجرايي تشكر کرده و توضيحاتي از روند اجرايي انتخابات در بخش بن رود ارائه کرد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها نيز از اسوه شجاعت و ولايت مداري شهر ورزنه ياد کرد و گفت: تقديم 103 شهيد به انقلاب و و نظام نمونه خوبی از اسوه شجاعت و ولایتمداری مردم شهر ورزنه است که می توان به درستی از آن یاد نمود.

وی با توجه به برخی مشکلات مالی گفت: با توجه به اين كه شهر از نظر مالي مستمند می باشد قاعدتا فعالیت در شهر به مراتب سخت تر است.
مهندس كمالي تاکید کرد: اكثريت جمعيت در شهر ها زندگي ميكنند كه حدود 1200 شهرداري در كشور و حدرد 106 شهرداري در استان اصفهان قرار دارد كه بيشترين شهرداري را نسبت به ديگر استان ها در كشور داريم.

اشاره به سرانه درامد استان بين800 هزار تا 300تومان و همچنین کمی این سرانه در برخی شهرها از دیگر مواردی بود که وی به ان اشاره کرد.

وی محيط زيست و حمل و نقل را براي ورزنه مهم دانسته و گفت: مساله حمل و نقل از موارد مهم در شهرهای کوچک است و باید با كسب اعتبارات حمل و نقل به اين مهم رسيدگي شو.

IMG_5899

*گردشگری اولویت شهرداری ورزنه

فروزان شهردار ورزنه نيز قانون نرم را سرلوحه كار خود دانست و از مسئولان خواست تا انجا كه در توان آنهاست در كمك رساني به مديريت عمراني شهر ورزنه مساعدت هاي لازم مبذول شود.
وی گردشگري را يكي از پتانسيل ها مهم عنوان و با تاكيد بر اين كه با مديريت و ساماندهي ميشود از محل گردشگري درامد هاي خوبي براي شهر مطرح کرد.

شهردار ورزنه، بلوار خليج فارس را بسيار مهم دانست و خواستار ان شد كه مديريت استان با همكاري لازم بتوان اين مهم را رفع کند.

مهندس فروزان بحث گردشگری و بلوار خلیج فارس را از دو اولویت کاری خود در ورزنه برشمرد.

IMG_5955

ادامه تصاویر:

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.