سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:08 - پنجشنبه 03 دی 1394

مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان:

بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان با بیان اینکه مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج ۴ دی ماه در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسیجی از سراسر استان در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ عظیم هاشم‌زاده اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در اصفهان روز جمعه 4 دی‌ماه با حضور 870‌نفر از بسیجیان سراسر استان در امام‌زاده ابراهیم واقع در اصفهان، خیابان مارنان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات قرآن کریم در 11 رشته از جمله رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در 2 رده سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در مرحله پایگاه مقاومت، حوزه مقاومت و ناحیه مقاومت برگزار شده و از هر شهرستان 3 نفر از نفرات برتر در مسابقات استانی شرکت می‌کنند.

مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان گفت: مسابقات قرآنی در رشته مفاهیم از سوره «یس» و «ممتحنه»، ترتیل بالای 16 سال، قرائت در 2 رده سنی، حفظ 5، 10، 20 و کل ویژه برادران برگزار می‌شود، این مسابقات برای خواهران تا مرحله حوزه مقاومت برگزار شده است و امیدوار هستیم در سال آینده مرحله ناحیه‌ای و استانی مسابقات قرآنی خواهران برگزار شود.

وی با بیان اینکه افراد منتخب در مسابقات استانی در بهمن‌ماه به مسابقات کشوری تهران اعزام می‌شوند، تصریح کرد: اختتامیه این مسابقات با حضور دکتر قربانی مدیر دارالقرآن بسیج کشور روز جمعه 4 دی‌ماه برگزار می‌شود.

هاشم‌زاده با بیان اینکه در مجموع 13 هزار و 230 نفر در بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی بسیج شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 11 نفر از داوران کشوری استان اصفهان همچون استاد گلبان، تربتیان، آتشکار و حاج‌اسماعیلی به داوری این مسابقات می‌پردازند و سطح کیفی و کمی این مسابقات نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.