سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:34 - پنجشنبه 05 دی 1392

جلسه ستاد دهه فجر درسالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید

دهه فجر اوج تجلی و ظهور انقلاب اسلامی بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دهه مباركه فجر اوج تجلی و ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ( ره) بود كه امسال باید با توجه به حجمه تبلیغات سوء دشمنان با هماهنگی بیشتری برگزار گردد.

به گزارش اصفهان شرق: صادقی بخشدار بن رود در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر بر اجرای برنامه های شاد و متنوع بامشارکت گسترده مردم تاکید کرد و افزود: گرامیداشت این دهه میثاق دوباره مردم با ولایت فقیه است.

Vater Markouiou Vater Markoiuoi

حجت الاسلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دهه 0مباركه فجر اوج تجلی و ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ( ره) بود كه امسال باید با توجه به حجمه تبلیغات سوء و فشارهای روانی  دشمن با توجه به تحریمات لحاظ شده از سوی آنها باید برنامه ها و مراسمات در راستای امید بخشی به مردم با شكوه و منسجم تر و همچنین با هماهنگی بیشتری برگزار گردد.

حجت الاسلام هاشمی مسئول سازمان تبلیغات ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم دهه مبارک فجر سال جاری گفت: در زمان حساس کنونی باید تلاش کنیم تا برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال هر چه باشکوهتر برگزار گردد تا این حضور پرشور و یکپارچه مردم شریف میهن اسلامی پاسخ کوبنده ای به تبلیغات دشمنان اسلام تلاش در عرصه بین المللی باشد.

Vater Markouiou

در پایان جلسه اعضای جلسه پیشنهادات خود را در راستای ارتقای مراسم و برنامه های گرامیداشت دهه فجر در حوزه کاری خوداعلام نمودند.
لازم به ذکر است اعضای شورای شهر و بخش بن رود و کلیه مسئولین ادارات شهر ورزنه در این جلسه حضور داشتند.

Vater Markyty Vater Marky

یک نظر در مورد “دهه فجر اوج تجلی و ظهور انقلاب اسلامی بود”

  1. محمدرضا گفت:

    آفرین به آقای قطبی خبرنگار ورزنه که این جور هرروز خبرش هم در سایت وهم از شبکه اصفهان پخش میشه حسن جان موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.