سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:05 - چهارشنبه 02 دی 1394

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان اصفهان:

مدافعان حرم از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند/خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدای مدافع حرم وظیفه ماست

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: باید به مدافعان حرم افتخار کرد چراکه اقدام آنها دفاع از ارزش‌های والای اسلام است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید علی قریشی با اشاره به ارائه خدمات به خانواده‌های شهدای مدافع حرم در اصفهان اظهارکرد: بر اساس روال قبلی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران که به کلیه جامعه ایثارگران خدمت‌رسانی صورت می‌گرفت این خانواده‌ها نیز مستثنی نیستند و به همان شکل خدمات می‌گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدایی که در کشور سوریه به شهادت می‌رسند هیچ تفاوتی با دیگر شهدا ندارند، افزود: این شهدا که از طریق کشورمان اعزام شده‌اند همچون شهدای دفاع مقدس هستند و به همان شکل به خانواده‌هایشان خدمات داده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: شهدای مدافع حرم ابتدا پس از مراسم تشییع و بزرگداشت در گلستان و گلزار شهدای شهرستان‌های مختلف استان دفن می‌شوند و سپس خانواده‌های آنها اعم از پدر، مادر، همسر و فرزند تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران میان خانواده‌های شهدا هیچ تبعیضی قائل نیست و همه آنها اعم از شهدای رزمنده تا شهدای سردار به عنوان یک شهید تلقی شده و خانواده‌های آنها به صورت یکنواخت از خدمات و امکانات فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند خواهند شد.

قریشی تاکید کرد: برای پدر، مادر و همسر این شهدا کارت ایثارگری صادر خواهد شد که این عزیزان با استفاده و ارائه این کارت می‌توانند از مزایا و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده کنند.

وی ادامه داد: نخستین یادواره باشکوه شهدای مدافع حرم با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه علمیه، دفتر امام جمعه، بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مردم در اصفهان برگزار شد؛ کار رزمندگانی که در حال حاضر از نظام جمهوری اسلامی به صورت مستشاری دفاع می‌کنند برای ما ارزشمند است و باید به آنان افتخار کرد چراکه اقدام آنها دفاع از ارزش‌های والای اسلام است.

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.