سرویس: سیاسی » انتخابات 11:02 - دوشنبه 30 آذر 1394

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

اصول‌گرایان به وحدت خوبی رسیده‌اند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دشمنان خارجی و جریانات سیاسی داخلی تلاش می‌کنند تا تشدید اختلاف را در جامعه اصول‌گرایی به وجود بیاوردند که این موضوع‌ها و ترفندها با هوشیاری و بصیرت اصول‌گرایان خنثی خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، در فاصله سه ماه مانده تا انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مجمع اصولگرایان در سطح کشور تشکیل ‌شده و اصول‌گرایان به اتحاد و انسجام قابل قبولی رسیده‌اند.

در همین راستا، مجمع اصول‌گرایان استان اصفهان نیز تشکیل ‌شده و به اتحاد و همدلی اصولگرایان استان اصفهان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمک خواهد کرد.

به گزارش فارس، آیت‌الله ابوالحسن مهدوی؛ امام‌جمعه موقت اصفهان و نماینده استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام احمد سالک؛ نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام حسین بهشتی نژاد؛ رئیس سابق اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، از اعضای سرشناس و هدایت‌کننده‌های مجمع اصولگرایان استان اصفهان به‌سوی وحدت و انسجام اصولگرایان استان اصفهان می‌باشند.

حجت‌الاسلام احمد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اعلام موجودیت شورای هماهنگی اصولگرایان در کشور و استان اصفهان، اظهار کرد: مدتی است که ما تلاش خود را در سطح کشور و داخل استان برای ایجاد همگرایی بین اصولگرایان انجام می‌دهیم و آثار بسیار خوب و مثبت این همگرایی را شاهد هستیم.

وی افزود: تا رسیدن به نقطه مطلوب که عبارت است از ارائه لیست واحد و توجه به محتوای اصول‌گرایی، باید تلاش و زحمت بیشتری کشید؛ اما روند همگرایی در سطح کشور و استان اصفهان به‌سوی وحدت روند خوبی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه باید مراقب تلاش رقیب در بحث جامعه اصول‌گرایی باشیم، تأکید کرد: دشمنان خارجی و جریانات سیاسی داخلی تلاش می‌کنند تا تشدید اختلاف را در جامعه اصول‌گرایی به وجود بیاورند که این موضوع‌ها و ترفندها با هوشیاری و بصیرت اصولگرایان خنثی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالک در ادامه به روند اتحاد و همگرایی اصولگرایان تا قبل از برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و بیان کرد: تلاش بر این است که تا قبل از برگزاری این دو انتخابات مهم، اصول‌گرایان به وحدت خوب و قابل قبولی برسند و این اتحاد و انسجام در حوزه اصولگرایان اتفاق خواهد افتاد، اما باید مراقبت کرد که حادثه‌ای در جهت خلاف وحدت به وجود نیاید.

وی در ارتباط با ترکیب و سرنوشت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در حال حاضر قضاوت زود است اما با وحدت و انسجام اصولگرایان مجلس خوبی را شاهد خواهیم بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت رسیدن به الگوی وحدت در بین اصولگرایان استان اصفهان، مجمع اصولگرایان استان اصفهان لیست واحدی را منتشر خواهد کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.