سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 09:57 - پنجشنبه 05 دی 1392

انتخابات نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان برگزار شد

رای مردم به نمایندگان در راستای حمایت آنان از طریق قانون است

مسئول مرکز خدمات براآن جنوبی گفت: صنف کشاورزان می بایست در راستای رفع مشکلات این قشر با رعایت سلسله مراتب اداری پیگیری های لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: مجمع عمومی و انتخابات نظام صنفی شهرستان اصفهان امروز با حضور حداکثری کشاورزان راس ساعت 9 صبح آغاز و گزارش هیئت مدیره و بازرسی به سمع مردم رسید و هیئت رییسه انتخاب شدند.

این انتخابات برای مرحله دوم بعد از سه سال برگزار شد.

Vater Mark (2)uytutyu

داوری مسئول مرکز خدمات براآن جنوبی به اهداف این صنف اشاره و اظهار داشت: مشکلات کشاورزان بسیار است و می طلبد تا صنفی تخصصی آن را دنبال کند.  کشاورزان قبل از تشکیل این صنف به صورت جدی دیده نشدند و الان در این زمینه تشکلی می باشد که با شناسایی مشکلات به صورت قانونی و معرفی به سازمان های رده ی بالاتر در رفع مشکلات این صنف تلاش می کنند.

وی در رابطه با فعالیت های تشکلات و دنبال کردن حقوق کشاورز بیان داشت: با تلاش نمایندگان نظام صنفی، پروانه های کسب به صورت متحدالشکل و در جهت ضمانت و تعهدات بانکی در دست کشاورزان قرار داده شد تا بتوانند به عنوان پروانه کسب قانونی از مزیت های آن استفاده لازم را ببرند.

داوری در پایان صنف را از کشاورزان خواند و دفاع از حقوق کشاورز را از دیگر مسئولیت های مورد پیگیری این تشکلات دانست.

لازم به ذکر است احمد رضا جلالی مدیر عامل شرکت روستایی زاینده رود با اشاره به حضور حداکثری افراد واجد شرایط جهت شرکت در انتخابات گقت: کاندیداهایی که انتتخاب می شوند توجه لازم را به حضور مردم در این رای ریزی داشته باشند و شرمنده این افراد نشوند و در خط برطرف کردن حقوق مردم گام بردارند تا بهره ای خوب را نصیب مردم گردانند.

Vater Mark (2)ggg

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.