سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 02:19 - یکشنبه 29 آذر 1394

گفتگوی صمیمی با مدیر موفق استانی؛

فکرم برای پرکردن لحظات خالی فرزندان کویر خَرج می شود

مدیر موفق ترین کانون فرهنگی استان اصفهان گفت: فعالیتم را برای پر کردن زمان دانش آموزان منطقه جرقویه علیا به کار می گیرم تا زمانشان به بطالت نرود.

به گزارش اصفهان شرق، وقتی پای اوقات فراغت به میان می آید، ناخوداگاه ذهنمان به طرف فصل تابستان و روزهای بلندی می رود که بدون داشتن برنامه، در تقویم روزهای به هدر رفته ثبت می شود.

مسلما برنامه ریزی برای زندگی، می بایست از اولین روزهای زندگی فرزند، برای خانواده در جایگاه خوبی قرار گیرد تا بتوان به بهترین وجه ممکن از سرمایه های ارزشمند خود بهره ببریم.

در این رابطه برخی ارگان ها به کمک خانواده ها می آیند و با اجرای صحیح برخی برنامه ها، ثبت فعالیت دانش آموزان و همچنین برنامه ریزی و خدمات مشاوره ای نگاه هدفمندی را به زندگی خانواده ها هدیه می کنند.

کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی حسن آباد جرقویه علیا در بین 84 کانون استانی، موفق ترین کانون معرفی شد و فرصتی ارزشمند را برای گفتگویی صمیمانه برای ما مهیا کرد.

حسین صادقی مدیریت کانون در رابطه با فعالیت های ویژه فرهنگی تربیتی خود، گفت: برنامه های تابستانه و مستمر نمونه ای از کار هدفمند در رابطه با پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان کویر است و می طلبد تا به نحو احسن، در کلیه کانون ها اجرا شود.

مدیر موفق شرق اصفهانی که سابقه خوبی در مدیریت کانون و نگاه مثبت به برنامه های هدفمند داشت، اظهار کرد: مسلما ارگان های تربیتی و آموزشی، زمینه ی لازم برای همراهی با خانواده ها را در ایجاد محیط سالم و مفرح فراهم می کنند و در این رابطه باید به زمان و نحوه فعالیت ها را با برنامه های کلان کشور به روز کنند.

وی با توجه به اینکه گاهی باید با برنامه پله های موفقیت را طی کرد، افزود: کانون های فرهنگی نباید به یک برنامه اکتفا کنند، بلکه نیاز امروز فرزندان امروز که باید برایشان وقت گذاشت، از برنامه های فرهنگی تا برنامه های علمی و دینی را نیاز دارد و باید به درستی در کیفی سازی برنامه ها قدم برداشت.

گفتنی است، پس از ارزشیابی از فعالیت های کانون در مورد امور اداری، امور مالی، برنامه های عمومی و مستمر، برنامه جوانه ها، تشکیل انجمن ها، تشکیل کارگاه های مهارت آموزی و گفتمان دینی و اجتماعی و برگزاری مناسبت ها، این کانون حدنصاب امتیاز را به خود اختصاص داده و از میان 84 کانون فرهنگی در سطح استان بعنوان کانون موفق استانی معرفی گردیده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.