سرویس: تولیدی » خبر پوششی 06:58 - شنبه 28 آذر 1394

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

گستردگی و بُعد مسافت یکی از مشکلات پیش روی کلانتری‌ها در برخورد با جرائم است

سرهنگ حسن یار دوستی یکی از معضلات پیش روی ناجا را گستردگی و بُعد مسافت حیطه کلانتری‌ها عنوان کرد و راه‌حل این معضل را همیاری و اطلاع‌رسانی به‌موقع وقوع جرائم توسط مردم به پلیس مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، عصر دیروز فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان جلسه توجیهی و پیشگیری از سرقت احشام و سیم برق را با حضور دهیاران، اهالی، شورای اسلامی روستاها و فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های برخی از این روستاها برگزار کرد.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت: طبق دستورالعمل تمام فرماندهان انتظامی بایستی جلسات آگاه‌سازی را برای عموم مردم تشکیل دهند و مردم را در مسائل مختلف توجیه نمایند.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی برای موفقیت خود باید در کنار مردم باشد و نه در مقابل آن‌ها، افزود: تعامل دوستانه مردم و نیروی انتظامی به کشف و خنثی‌سازی جرائم منجر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان شهدا را عامل اصلی تأمین امنیت کشور عنوان کرد و گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت خفیه الهی هستند که تا از مردم گرفته نشود، متوجه آن نیستند و خون پاک شهدا تضمین‌کننده امنیت جامعه است.

یاردوستی آرامش جامعه را منوط به داشتن امنیت دانست و اظهار کرد: آرامش باعث ترقی و پیشرفت در سطح جامعه می‌گردد و خادمین مردم در نیروی انتظامی که لباس خدمت به مردم را به تن کرده‌اند، درصدد برآورده کردن این خواسته عمومی هستند.

وی کلانتری خوراسگان که تأمین‌کننده نظم و امنیت منطقه است را جزء موفق‌ترین نمونه‌های کلانتری اصفهان مطرح ولی موفقیت بیشتر این خادمین را درگرو یاری و تعامل دوسویه با مردم عنوان کرد.

این مقام انتظامی یکی از معضلات پیش روی ناجا را گستردگی و بُعد مسافت حیطه کلانتری‌ها خواند و راه‌حل این معضل را همیاری و اطلاع‌رسانی به‌موقع وقوع جرائم توسط مردم به پلیس دانست.

یاردوستی عدم آگاهی و غفلت صاحبان و نگهبانان احشام را یکی از رازهای رسیدن سارقان به نیت شوم خودشان عنوان کرد و گزارش صحیح و اشراف اطلاعاتی عامه مردم به جلوگیری و عدم موفقیت باندهای خلاف منجر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: انتقال نکات آموزشی به تأمین امنیت تمام جامعه کمک می‌کند، فلذا آگاهی بخشی در موارد امنیتی و انتظامی به بهبود شرایط زندگی می‌انجامد.

در پایان تعدادی از مسئولین روستایی مشکلات و معضلات مناطق خود را با سرهنگ یاردوستی در میان گذاشتند و وی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج منطقه که در تأمین منطقه یاور ناجا هستند تقدیر و تشکر کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.