سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 15:02 - جمعه 27 آذر 1394

امام جمعه شهر هرند:

عده ای می خواهند با ایجاد بدعت در دین، مردم را از حقیقت اسلام دور کنند

حجت الاسلام اصل حسینی گفت: عده ای می خواهند با ایجاد بدعت در دین، مردم را از حقیقت اسلام دور کنند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از  روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی اصل حسینی امام جمعه درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر هرندضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: در دو ماه محرم وصفر عزاداریهای خوبی در شهر هرند برپا شد مخصوصا همایش رضویون در اخر ماه صفر و نتیجه این همه عزاداریها و همایش پیاده روی اربعین این بود که دشمنان توطئه های را که چیده بودند همه خنثی شد وهیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی فرارسیدن ما ه ربیع الاول رابه همه شیعیان تبریک عرض نمود و گفت: پیامبر اکرم (ص) دراین ما به دنیا امده است و از همه مهمتر اینکه نهم ربیع الاول روز تاج گزاری حضرت مهدی (عج) است وبایدبرای سلامتی وظهور مهدی زهرا دعا کنیم.

وی افزود: وقتی امام زمان ظهور کرد با کافرین وظالمین مبارزه خواهد نمود و انها را نابود خواهد کرد وکسی که می خواهد امام زمان از او راضی باشد باید سعی وتلاش کند که جزء ظالمین ومنحرفین نباشد ودر صراط مستقیم وراه امام زمان حرکت کند.

اصل حسینی توصیه کرد: مواظب باشید عده ای میخواهند با ایجاد بدعت دردین وسنتهای غلط وروشهای اشتباه وخرافات و تجملات دردنیای مردم آنها را ازحقیقت دور کنند وکسانی که به این کار دست می زنند امام زمان با آنها مبارزه خواهد کرد.

امام جمعه هرند گفت: شیعه انگلیسی را که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره فرمودند را مورد مطالعه قراردهید که بعضی در قالب نیرو های خودی مذهب شیعه را طوری جلو داده اند که میخواهند از خرافات وخشونت جلوگیری نمایند و با اهانت به مقدسات وائین ومذهب دیگران باعث تفرقه شده اند .

وی افزود : با توجه به ولادت حضرت محمد (ص) حضرت امام خمینی (ره)یک هفته را هفته وحدت نامیده اند وحدت بین وشیعه وسنی برکاتی دارد واکثر مرزداران کشور ما سنی هستند ومواظب هستند تا دشمن به داخل کشور جمهوری اسلامی ایران نفوذ نکند.

امام جمعه هرند گفت: باید از آن ستنهای غلط همچون جهزیه های ومهریه های سنگین وغیره که باعث جلوگیری ازدواج جوانان میشود دست بردارید.

اصل حسینی افزود: جهت حل مسئله مسکن جوانان در شرق اصفهان مسئولین بخش با بنیاد مسکن شهرستان اصفهان جلساتی را داشته اند ومی طلبد که تلاشهای بیشتر برای حل مسکن ووام مسکن جوانان انجام بدهند تا جوانان بتوانند قطعه زمینی رابا مبلغ کم خریداری کنند ودر ان ساخت وساز انجام دهند.

اصل حسینی در ادامه گفت: نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپا داری نکات قابل توجهی است وآن را مطالعه نمائید که رهبر انقلاب به عنوان یک رهبر اسلامی به همه جوانان ونوجوانان غربی این پیام را دادند که حرکات تروریستی وکشتن افراد بی گناه در هرکجای دنیا که اتفاق بیفتد محکوم است.

ایشان در ادامه اظهار کرد: مراحل و روند انتخابات مجلس خبرگان رهبری ونمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیش است وهمه باید با همدلی وانسجام ووحدت انتخابات خوبی رابرگزار کنیم وبا دقت وشناخت کامل ومطالعه درمورد کاندیدا به اصلح ترین فرد رای بدهیم.

وی به مردم توصیه نمود که جهت رای دادن بصیرت وهوشیاری لازم است .

ایشان به مسئولین اجرای انتخابات توصیه نمود امنیت وسلامت انتخابات رامد نظر داشته باشند که این رای های مردم امانت است وباید به ان توجه نمود.

ایشان درپایان خطبه خود گفت: صندوق نیکوکاری شهر هرند از بدو تاسیس تا کنون بیش از 22میلیون تومان در امر خدمات درمانی وجهزیه به مردم وام داده است و کسانی که میخواهند در امر خیر شرکت کنند با این مرکز ودرزمینه های فوق همکاری نمایند.

درپایان نماز جمعه نمازگزاران با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا واسرائیل وال سعود جنایات اخیر نظامیان نیجریه در قتل عام بیش از هزاران نفر از شیعیان این کشور را محکوم کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.