سرویس: سیاسی » انتخابات 21:23 - سه شنبه 24 آذر 1394

در جلسه معتمدین هیئت اجرایی؛

اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در اصفهان تعیین شد

8 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان اصفهان در جلسه معتمدین هئیت اجرایی تعیین شدند.

به گزارش اصفهان شرق، امشب معتمدین پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری اصفهان حاضر شدند تا از میان خود هشت نفر را به عنوان اعضای هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان اصفهان انتخاب کنند.

در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان اصفهان، اعضای اداری، رئیس دفتر شورای نگهبان در اصفهان و دیگر معتمدین هیئت نظارت بر انتخابات حضور داشتند، پس از معرفی اعضای معتمد، مراسم رای گیری برای انتخاب 8 عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان برگزار شد.

در این میان به ترتیب دکتر حبیب الله ارزانی، رضا جدیدی، علی اکبر مرجویی، مصطفی حجه فروش، حبیب الله بهرامی، مرتضی اشرفیان، سید علی مدینه و سید مرتضی سید معلمی به عنوان اعضای اصلی و محمد حسین سجاد، غلامحسین صادقیان، غلامرضا اصغری، عزیزالله شمس و سید محمود مدرس هاشمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
اعضای اصلی هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است تا با تشکیل جلساتی در خصوص حوزه های انتخاباتی در اصفهان و … تصمیم گیری کنند.

حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت امانت داری در دین اسلام، گفت: هر آنکس که رسم امانت داری را به درستی انجام ندهد، اولین خیانت را به خدا و رسولش کرده است و همه باید در حد خود، امانت دار باشیم.

وی با توجه به وجود دو انتخابات مهم در پایان سال جاری اظهار کرد: از مسئولیت هایی که هیئت نظارت دارد، حفظ امانت تا آخرین مرحله است و در این راستا، انشالله بتوانیم در مرکزیت تشیع، امانت دار راستین بوده و برکات هر دو مجلس را در پایان سال شاهد باشیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به آغاز ثبت نام از کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: علاقمندان حائز شرایط به شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر می توانند با مراجعه فرمانداری اصفهان یا وزارت کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دفتر هئیت نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی استان اصفهان با مهم خواندن حضور اعضای هیئت اجرایی در جلسات انتخاباتی گفت: اعضای هیئت اجرایی حضور در این سمت را تشریفاتی قلمداد نکرده و حضوری بی روح در جلسات نداشته باشند.

مرتضی طبیبی با اشاره به اینکه آیین نامه ها و دستورالعمل ها باید تابع قانون باشد، اظهار کرد: اعضای هیئت اجرایی بار مسئولیت را بر دوش دیگران قرار ندهند و توجه کافی به قوانین محوله داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اعضا باید، قدرت « نه» گفتن را داشته باشند، افزود: اعضای هیئت اجرایی اگر بر علیه کسی اقدام کنند، تخلف محسوب شده و حتی جرائمی در این خصوص بر آنها متحمل خواهد شد به این خاطر باید قدرت نه گفتن را در این برهه از کار انتخاباتی خود، داشته و خدا و رسولش را در نظر بگیرند.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.