سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 17:26 - دوشنبه 23 آذر 1394

فرماندار شهرستان اصفهان:

پیام ما ابراز بدهکاری و شرمندگی نسبت به شهداست

فضل الله کفیل گفت: آن چه که نسبت به شهدا باید گفت، قدم برداشتن در راستای هدف و ارمان های آنهاست.

به گزارش اصفهان شرق، شهید علی یوسفی از روستای شیدان دو روز است بعد از 31 سال انتظار مادر صبورش به میهن بازگشت و پیکر پاکش در زادگاهش به خاک سپرده شد.

مردم ولایتمدار منطقه براآن جنوبی به درستی حق مطلب را ادا کرده و حضوری گرم در هوای سرد پاییز، در مراسم تشییع این شهید 20 ساله را به ثبت رساندند.

مسئولان شهرستان اصفهان، عصر امروز با حضور در منزل شهید با پدر و مادر صبور و ایثارگر دیدار و گفتگو کردند.

IMG_6705

مادر شهید که رسم استقامت در جبهه اسلام را به درستی در تاریخ روستا به تصویر کشید، با راضی بودن به رضای خدا و شکر شهادت فرزندش، اظهار کرد: فرزندم را به راه اسلام و هدیه به رهبرم کردم و از این بابت خدا را شاکرم.

فرماندار شهرستان اصفهان در این مراسم در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به اینکه شهدا در هر زمان پیامی را به ما رساندند، گفت: ما در سال های بعد از جنگ، هر ساله با آمدن شهدا، پیامی را دریافت می کنیم و در این خصوص پیام ما به شهدا، ابراز شرمندگی و بدهکاری و دین است.

فضل الله کفیل اظهار کرد: آن چه که نسبت به شهدا باید گفت، قدم برداشتن در راستای هدف و ارمان های آنهاست و در این مسیر کمک شهدا و خدای شهیدان را طلب می کنیم.

وی با بیان اینکه باید در راه شهدا حرکت کنیم، افزود: کاری کنیم که رضایت حضرت حق را به دنبال داشته باشد و در زندگی مدیون شهدا نشویم.

گفتنی است فرماندار شهرستان اصفهان، از مسئولان روستای شیدان خواست تا در جهت ساخت المانی برای شهید علی یوسفی پیگیری لازم را انجام دهند.

IMG_6701 IMG_6702 IMG_6716 IMG_6718 IMG_6720

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.