سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 10:10 - پنجشنبه 05 دی 1392

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با اصفهان شرق گفت:

8 دی اصفهان و 9 دی تهران نقطه عطف تاریخ اسلامی

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به حماسه ی 9 دی گفت: ولایت فقیه به عنوان نخستین خط قرمز ما نام گرفته است که کسی حق ندارد در برابر آن بایستد.

image32408

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه ی مردمی 9 دی اظهار داشت: خطوط قرمز انقلاب اسلامی برای ما کاملا روشن است و ولایت محور حاکمیت دینی به عنوان نخستین خط قرمز ما نام گرفته است.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر دفاع از ولایت افزود: اگر کسی در برابر ولایت ایستادگی کند مطرود مردم است و هیچ رودربایستی در برابرآن فرد نیست.

وی در ادامه گفت: 8 دی اصفهان و 9 دی تهران نقطه عطف تاریخ اسلامی هستند، در دفاع از ولایت  وحدت را حول نقطه ی ولایت حفظ می کنیم و اجازه نمی دهیم کسی در این وحدت  رخته و سوراخی ایجاد کند.

نماینده مردم اصفهان در پایان با توجه به سران فتنه و اقدام آنها بیان نمود: مطالبه ی مردم است که سران فتنه محاکمه ی قضایی شوند و از رحمت واصله جمهوری اسلامی سو استفاده نکنند، لذا هر چیزی در جای خودش نیکو است.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “8 دی اصفهان و 9 دی تهران نقطه عطف تاریخ اسلامی”

  1. وایسا دنیا گفت:

    آقای سالک بهتره بجای این حرفهای بی اهمیت مشکلات مردم حوزه انتخابیه ات را پیگیری کنی. زنده رود خشک شد. گاوخونی مرد. مترو متروکه شد.کشاورز آب و نان ندارد… و هزاران مشکل دیگر.شما هنوز تو 9 و 8 دی موندی؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.