سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 16:31 - دوشنبه 23 آذر 1394

فرماندار شهرستان اصفهان خبر داد:

اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال برای اصلاح نقاط حادثه خیز

فضل الله کفیل از اختصاص 2 میلیارد و 250 میلیون تومان به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز بخش مرکزی شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان اصفهان، بخشدار بخش مرکزی و رئیس راه و شهرسازی شهرستان، کلنگ زنی به منظور تعریض و بهسازی دو نقطه حادثه خیز بخش مرکزی شهرستان اصفهان انجام شد.

بهسازی وروردی جاده بهاران( قهاب) با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان و همچنین کلنگ زنی پروژه تعریض جاده روستای زغمار به طرف روستای شیدان با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان از امروز در دست پیگیری قرار گرفت.

فضل الله کفیل در حاشیه این مراسم در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای گفت: 11 نقطه حادثه خیز در بخش مرکزی شهرستان اصفهان، طی بازدید میدانی از شهرها و روستاهای این بخش، شناسایی و در زمان مقرر با حضور مسئولان مربوطه از راه و شهرسازی شهرستان اصفهان، نسبت به رفع حادثه از این نقاط، اقدام می شود.

وی از اعتبار داده شده به این طرح خبر داد و اظهار کرد: از مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون تومان اختصاص داده شده به اصلاح نقاط حادثه خیز در بخش مرکزی شهرستان اصفهان، مبلغ 1 میلیارد و 750 میلیون تومان آن از اعتبارات تملک دارایی و همچنین 500 میلیون از منابع بخش تامین خواهد شد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی باید به نحو مطلوب و در کمترین زمان ممکن انجام شود، تاکید کرد: موارد لازم در خصوص عملیات تعریض جاده زغمار از خط اصلی، با مسئولان مربوطه در راه و شهرسازی مطرح خواهد شد و امید است ظرف 20 روز آینده عملیات اجرایی آغاز شود.

وی افزود: از اقدامات مطلوب در خصوص بازسازی جاده های روستایی، آسفالت معابر حدود 60 روستا در سطح شهرستان اصفهان می باشد و اصلاح ورودی برخی روستاهای پرخطر و حادثه خیز در حال انجام است.

کفیل در پاسخ به سوالی در رابطه با جاده حادثه خیز حسن آباد به ورزنه، از اختصاص اعتبار لازم از تملک دارایی در این مسیر( حسن آباد به ورزنه) خبر داد و در ادامه گفت: اصلاح جاده های بین شهری، به صورت فاز به فاز انجام می شود تا بتوان امنیت لازم را در این رابطه شاهد بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.