سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 20:22 - یکشنبه 22 آذر 1394

در محور اصفهان- زیار؛

سقوط پژو به زیر پل، یک مجروح برجای گذاشت/ نبود گاردریل نیازی که به چشم می آمد!

عصر امروز بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی از بالای پل در محور اصفهان به سمت شهر زیار، یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی که در مسیر اصفهان – زیار در حرکت بود بر اثر انحراف از مسیر اصلی به زیر پل بین دو قسمت راه سقوط کرد.

حاضران در صحنه به جهت حس نوع دوستی خود، از هیچ کوششی به منظور نجات راننده دریغ نکردند.

گفتنی است نیروی امداد آتش نشانی از شهر بهارستان جهت نجات مصدوم به صحنه آمد و ضمن تشکر از حضور نیروی آتش نشانی، مسئولان ذیربط باید تدابیر لازم را در راستای نجات سریعتر حادثه دیدگان فراهم کنند.

این گزارش حاکی است، پس از تلاش مردمی برای بیرون آوردن راننده که بر اثر حادثه مجروح شده بود، وی را به مرکز درمانی انتقال دادند.

و اما نکته اصلی….

دو بانده کردن جاده اصفهان – زیار و نصب بیش از 20 سرعت گیر در این مسیر که باعث آزار خاطر رانندگان می شود، مانع از وقوع حادثه نخواهد شد زیرا گاهی نبود یک عامل جزئی می تواند خطراتی به قیمت از دست دادن جان شهروندی تمام شود. در این مسیر نبود گاردریل در یک طرف جاده که در روی پل قرار داشت، میتوانست خانواده ای را برای همیشه در چشم انتظاری بگذارد و می طلبد مسئولان راه و شهرسازی و یا دیگر مسئولان ذیربط به منظور ایمن سازی این نقطه از مسیر، هر چه سریعتر اقدام لازم را انجام دهند.

تصاویر به وضوح بیانگر این حادثه است ولی به راستی چرا باید، حادثه رخ دهد تا کمبود ها به چشم آمده و شهروندان به مطالبه خواسته به حقشان برآیند.

خبر ارسالی از قاسم نیکبخت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.