اصفهان شرق

لحظه های درد و امید را در کنار مردم سپری می کنیم

کدخبر: 8521
1392/10/05 در ساعت 09:30

Vater Mark (2)nbbb

مسئول اورژانس شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا از علاقه ی وافرش به کمک به بیماران گفت:
محمد محمدي با سابقه ی 20 سال خدمت  در بيمارستان امام خميني جرقويه و اورژانس حسن آباد مي باشم. علاقه و عشق كمك به مصدومان و آسيب ديدگان از عوامل من در ماندن در این حرفه بود و به جوانانی که راه خود را قدم در این حرفه می دانند پیشنهاد دارم تا با علاقه و امید در این مسیر قدم بردارند.

محمدی از احساس خود در برابر مسئولیت خطیرش گفت:
استرس نخستین حالت در برابر شنیدن زنگ هشدار برای مواجه شدن با بیمار می باشد و فکر ما بهترین کمک در راستای سلامتی آن شخص است، احساساتی که با شنیدن زنگ حادثه بیشتر هویدا می شود.

Vater Mark (2)bnbb

مسئول اورژانس شهر ما از خاطراتش گفت: احیای جانبازی که سکته ی قلبی داشت و به لطف خدا نجات یافت بهترین خاطره برای من است و حال آنکه فردی جان دهد و نتوانی نجاتش دهی بدترین خاطره در راستای حرفه ی ماست.

وی کار را به اندازه ای مهم می دانست که در لحظه تحویل سال جدید کمک کردن به فرد نیازمند را بر بودن در خانه و خانواده این طور ترجیح میداد:

هر سال سفره ی هفت سین ما در محیط کارمان پهن می شود ولی سین هایش متفاوت از سفره های دیگر است.سفره هفت سين ما شامل: سرنگ، ست، سرم، سر سوزن، سوزن بخيه، سيني، ساولن
سخن آخر مسئول اورژانس در باب توصیه بود زیرا برای او هیچ چیزبه اندازه جان مردم ارزش نداشت: گاهی می بایست برا ی نجات مصدوم به آن دست نزد تا اوضاع بیمار به واسطه ی عدم آگاهی ما وخیم تر نشود. نکته ای که می بایست به آن توجه داشت این است که در محل حادثه تجمع نکنیم ولی در صورت احتمال انفجار مصدوم و اهالي را از محل دور كنند.