سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 09:30 - پنجشنبه 05 دی 1392

محمد محمدی

لحظه های درد و امید را در کنار مردم سپری می کنیم

مسئول اورژانس حسن آباد از سفره ی هفت سینش گفت و خواندن دعای سال جدید که در محل کارش معنای حقیقی پیدا می کند.

Vater Mark (2)nbbb

مسئول اورژانس شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا از علاقه ی وافرش به کمک به بیماران گفت:
محمد محمدي با سابقه ی 20 سال خدمت  در بيمارستان امام خميني جرقويه و اورژانس حسن آباد مي باشم. علاقه و عشق كمك به مصدومان و آسيب ديدگان از عوامل من در ماندن در این حرفه بود و به جوانانی که راه خود را قدم در این حرفه می دانند پیشنهاد دارم تا با علاقه و امید در این مسیر قدم بردارند.

محمدی از احساس خود در برابر مسئولیت خطیرش گفت:
استرس نخستین حالت در برابر شنیدن زنگ هشدار برای مواجه شدن با بیمار می باشد و فکر ما بهترین کمک در راستای سلامتی آن شخص است، احساساتی که با شنیدن زنگ حادثه بیشتر هویدا می شود.

Vater Mark (2)bnbb

مسئول اورژانس شهر ما از خاطراتش گفت: احیای جانبازی که سکته ی قلبی داشت و به لطف خدا نجات یافت بهترین خاطره برای من است و حال آنکه فردی جان دهد و نتوانی نجاتش دهی بدترین خاطره در راستای حرفه ی ماست.

وی کار را به اندازه ای مهم می دانست که در لحظه تحویل سال جدید کمک کردن به فرد نیازمند را بر بودن در خانه و خانواده این طور ترجیح میداد:

هر سال سفره ی هفت سین ما در محیط کارمان پهن می شود ولی سین هایش متفاوت از سفره های دیگر است.سفره هفت سين ما شامل: سرنگ، ست، سرم، سر سوزن، سوزن بخيه، سيني، ساولن
سخن آخر مسئول اورژانس در باب توصیه بود زیرا برای او هیچ چیزبه اندازه جان مردم ارزش نداشت: گاهی می بایست برا ی نجات مصدوم به آن دست نزد تا اوضاع بیمار به واسطه ی عدم آگاهی ما وخیم تر نشود. نکته ای که می بایست به آن توجه داشت این است که در محل حادثه تجمع نکنیم ولی در صورت احتمال انفجار مصدوم و اهالي را از محل دور كنند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “لحظه های درد و امید را در کنار مردم سپری می کنیم”

  1. sadeghi گفت:

    دستشان درد نكند در شهر حسن اباد اين ايثارگران جان ند نفر را نجات دادند و دست شما درد نكند كه از اين عزيزان تشكر كردي

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.