سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 21:38 - شنبه 21 آذر 1394

تریبون اصفهان شرق با حضور سه نسل؛

پیام شهدا، اهتزاز پرچم اسلام در قدس است/ استقامت در تهاجم فرهنگی، جهاد امروز نسل چهار

روحانی جوان طرح هجرت شرق اصفهان گفت: جهاد امروز، مبارزه با نفس و استقامت در تهاجم فرهنگی دشمن است و جوانان باید در این مسیر دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق، روز آخر ماه صفر، حضوری گرم در شرق اصفهان به نمایش درآمد. عده ای در تکاپوی هیئت های عزاداری بودند و در زیر پرچم شمس شموس، عرض ارادت خود را به بهترین نحو به نمایش گذاشتند. انگار معبر معنویت ماه محرم و صفر به لحظات پایانی خود می رسید و هر کس می کوشید تا تحفه ای از این دو ماه برگیرد.

*جوانان با بصیرت، پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند

بمانعلی امینی در همایش رضویون شهر هرند، با اشاره به حضور جوانان در عرصه های معنوی و دینی گفت: جوانان باید با بصیرت، راه عزت و سربلندی را طی کنند و با تبعیت از ولایت فقیه با اقتدار، مسیر صحیح را تشخیص دهند.
عضو فعال فرهنگی و فضای مجازی شرق اصفهان با تاکید بر قرار گرفتن در عرصه های اجتماعی و سیاسی کشور، خاطرنشان کرد: همه اقشار، خصوصا نسل چهارم انقلاب، باید با تاسی از فرمایشات گهربار رهبری و بررسی وقایع تاریخی به سوی آرمان های ولایی و اسلامی گام بردارند و الگوی دیگر جوانان جهانی باشند که پیام رهبر عزیر را دریافت کرده اند.

*جهاد امروز نسل چهارم، مبارزه با نفس است

87068999999

امروز شهید 20 ساله را پس از 32 سال انتظار به بخش مرکزی شهرستان اصفهان آوردند و بخش براآن جنوبی پس از سال ها شهیدی از فرزندان دهه 60 را میزبانی کرد.

محمد علی داستانی از فرهنگیان شهر زیار در این مراسم در پاسخ به این سوال که پیام شهدا در این برهه از زمان چیست، گفت: حضور شهدا، مایه برکت است و راه و مسیر را برای نسل های امروزی مشخص می کند.

وی ادامه داد: شهدا راهی را برای ما روشن کردند که امروز باید با بصیرت، این راه را نیمه کاره رها نکنیم. همانگونه که شهدا تا پای جان برای رسیدن به هدف ایستادند ما نیز باید در جنگ نرم امروز با مقاومت و ایستادگی فرمان امام خامنه ای مدظله العالی را شنیده و به درستی به عمل مبدل کنیم.

1

علی اصغر شعبانی یکی از فرزندان شهدای روستای شیدان، با ابراز خوشحالی از حضور شهیدی از دیارش، خاطرنشان کرد: حضور پر رنگ همه مردم در مراسم تشییع شهدا، بیانگر عرض ارادت به جوانانی است که تا اخرین قطره خون خود، برای اسلام از پا ننشستند و امروز همه ما جوانان باید زیر پرچم اسلام و در رکاب رهبر عزیزمان، راه و هدف شهدا که برافراشتن پرچم اسلام است، را ادامه دهیم.

* حضور پررنگ مردم همیشه در صحنه در انتخابات اسفند

87855

حجت الاسلام حق شناس روحانی طرح هجرت یکی دیگر از حاضران در تریبون اصفهان شرق بود، وی که خود را یکی از جاماندگان پیاده روی اربعین می خواند، به خبرنگار ما از جهاد و مبارزه سخن گفت و افزود: جهاد امروز، مبارزه با نفس و استقامت در تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی اظهار کرد: متاسفانه ما یادمان رفته است که در جنگ تحمیلی جوانانی از ما، در برابر دشمن تا پای جان ایستادند و امروز ماباید مراقبت کامل در برابر نفوذ نرم دشمنان اسلام که حتی پا را به خانه ها گذاشته اند، داشته باشیم.
روحانی جوان حاضر در روستاهای شرق اصفهان، با اشاره به حضور مردم در همه عرصه های معنوی، اجتماعی متذکر شد: یکی از صحنه های مهم در آینده ای نه چندان دور، انتخابات است که انشالله مردم همیشه در صحنه به خوبی در انتخابات اسفندماه شرکت کرده و دشمن را بیش از پیش ناامید می کنند.

*شهدا با حضورشان، اعلام همبستگی و همدلی با مردم دارند

برادر پاسدار حسین شیری نسل اول انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به اینکه امروز شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی با آمدنشان به همه ما پیام ایستادگی می دهند، خاطرنشان کرد: شهدا با نشان دادن خودشان، همبستگی، همدلی و اقتدار را به نسل های حاضر اعلام می کنند تا همه ما با تاسی از آنان راه صحیح را تشخیص دهیم و حرکتی در مسیر شهدا داشته باشیم.

جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) تصریح کرد: مردم کشور، با اقتدار، پشت سر ولایت فقیه حرکت می کنند و حضور در تشییع شهدا، راهپیمایی یوم الله و همچنین حضور چشمگیر در انتخابات از جمله مواردی است که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان خواهد زد.

*شهدا پیامی برای کسانی که غرق زندگی دنیا شده اند دارند

الهه نیکبخت از جوانان نسل چهارمی یکی از افرادی بود که در تریبون ماهانه اصفهان شرق، به خبرنگار ما گفت: جوانان باید نیاز کشور را در نظر گرفته و با استقامت، در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی شرکت کنند تا دشمن نتواند این عرصه ها را به دست گیرد.

فعال بسیجی شرق اصفهان با اشاره به اینکه روز اخر صفر شاهد تشییع شهدای مدافع حرم در اصفهان و شهید تازه تفحص شده شرق اصفهانی بودیم، بیان کرد: شهدا، چشم بصیرت نسل چهار را روشن می کنند و پیام ایستادگی در برابر همه توطئه های دشمن را هر زمان مخابره می کنند.

وی اظهار کرد: هر ساله شهدایی در لحظه های نیاز به میهن می آیند، تا به آنانی که غرق زندگی دنیا شده اند، پیام دهند که باید برای اقتدار و سربلندی کشور، در برابر دشمن ایستاد.

*در مسیر اسلام و انقلاب ثابت قدم بمانیم

52

سعید محمدی مسئول بنیاد شهید جرقویه، یکی از حاضران در تشییع شهید علی یوسفی بود که در پایان مراسم، در پاسخ به سوال خبرنگار اصفهان شرق، از پیام شهدا به جوانان سخن گفت و خاطرنشان کرد: پیام شهدا به نسل جوان ادامه دادن راه شهدا، پیروی از رهبر معظم انقلاب، بودن در صحنه و حفظ ارزش های انقلاب است.

وی تاکید کرد: شهدا آماده اند که ما را از خواب غفلت بیدار کنند و همه باید در راه شهدا ثابت قدم باشند.

*علی 20 ساله ام هدیه ای به رهبرم بود

6

مادر و خواهر شهید علی یوسفی در مراسم تشییع فرزند شهیدشان با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا و رساندن پیغام این عزیزان به نسل جوان امروز گفتند: شهدا برار دفاع از ارمان های اسلام از جان گذشتند و امروز وظیفه همه دختران و پسران است تا با حفظ حجاب، بالا بردن بصیرت و ایستادن در برابر دشمنان اسلام راه این شهدا را ادامه دهند.

مادر شهید که استقامت مثال زدنی اش نکته مهم، الگو گیری از صبوری حضرت زینب بود، اظهار کرد: فرزندم را تقدیم به اسلام کردم و علی 20 ساله ام هدیه ای بود که تقدیم به رهبرم کردم. از شهیدم می خواهم تا دست ما را بگیرد و شفیع ما در روز حساب شود.

*************************

به گزارش اصفهان شرق، آخر صفر امسال فرصتی جاودان شد تا در کنار مردم از هر نسل حضور یابیم و گپ و گفتی صمیمی از جنس اقتدار و ایستادگی در مسیر ولایت داشته باشیم.

صبح امروز عزاداران شرق اصفهان، با حضور در همایش رضویون شهر هرند، حرکت دینی زیر پرچم اهل بیت را به درستی به ثبت رساندند تا حسینیه شرق اصفهان برای همیشه در اذهان همه مردم ماندگار شود.
همایشی دیگر در شرق اصفهان با حضور پررنگ همه نسل ها در مراسم تشییع شهید علی یوسفی کلید خورد و به درستی مردم منطقه براان جنوبی حق مطلب را ادا کردند. دوربین رسانه اصفهان شرق، صبح و عصر امروز در بین مردم حاضر در مراسم یادبود شهید حرکت کرد و با دریافت نظرات حاضران از جنس بصیرت و معرفت، گزارش اولین روز هفته را با پیام حرکت و ثبات قدم در مسیر شهدا، ماندن پشت سر ولایت فقیه و بصیرت جوانان به ثبت رساند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.