سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 08:28 - پنجشنبه 05 دی 1392

در بحث بیمه و مقاوم سازی منازل مسکونی، تابع قانون هستیم

شهردار شهر هرند گفت: قانون مشخصه هایی را در رابطه با مقاوم سازی و بیمه دارد که می بایست به آن پایبند بود زیرا خانه می بایست آسودگی لازم را به صاحبش بدهد تا بتواند گذران عمر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق : مهندس شهبازی شهردار شهر هرند با اشاره به بافت قدیمی شهر هرند گفت: با توجه به اینکه شهر هرند از جمله شهرهای قدیمی و تاریخی استان می باشد توجه ویژه ای را در راستای طراحی بافت فرسوده به اساس اصل واستاندارد مشخص انجام داده ایم تا مشکلات و معضلات در این رابطه بر طرف شود.

SAM_1488

وی با اشاره به رعایت آیین نامه ها و مقررات در تخریب بافت های فرسوده و استفاده از تسهیلات افزود: در وهله ی اول عملیات تخریب، مردم و شهروندان بهره می برند و بر این اساس ساخت و سازماندهی بایست بر اساس قوانین شهر سازی و آیین نامه های مقررات و قانون شهری مد نظر قرار داده شود. با استفاده از مشاور در جهت باز سازی بافت فرسوده و براساس قوانین شهری، شهروندان می توانند از تسهیلات بانکی و تخفیفات شهرداری بهره لازم را ببرند.

شهردار شهر هرند در بحث تبعیت از قانون بیان نمود: شهرداری در بحث بیمه و مقاوم سازی با توجه به قانون عمل کرده و توجه لازم را داشته باشیم که در خانه سالیان سال زندگی خواهیم کرد و قطعا آسودگی را به صاحب خانه می دهد تا بتوان گذران عمر کند.

وی در پایان اظهار داشت: استفاده از تجارب دیگر شهرها در احیای بافت فرسوده کمک شایانی به بهسازی صحیح ما می کند و باید در راستای پیشرفت از تجارب آنان استفاده لازم را برد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.