سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:37 - جمعه 20 آذر 1394

امام جمعه موقت هرند:

مدل اقتصاد فعلی ما ریاضتی است نه مقاومتی!/ کلینیک تخصصی، نیاز منطقه شرق اصفهان است

حجت الاسلام نیکوکلام به برخی مشکلات پزشکی و درمانی در منطقه شرق اصفهان اشاره و تاکید کرد: مردم این منطقه برای درمان نمی توانند به اصفهان بروند و لازم است کلینیکی تخصصی در این منطقه برای رفع نیازهای ضروی و اساسی بیماران ساخته شود.

به گزارش اصفهان شرق از هرند، حجت الاسلام محمد حسن نیکوکلام درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر هرند ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: نماز جمعه ثواب حج عمره را دارد و کسی که دیگران را به این امر تشویق کند در ثواب و پاداش آن شریک خواهد بود.

امام جمعه موقت هرند گفت: تا وقتی زنده هستیم باید تلاش کنیم و عمل خوب انجام دهیم چرا که وقتی مرگ به سراغ ما آمد دیگر پرونده ما بسته خواهد شد.

وی ضمن تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: بعد از رحلت پیامبر اسلام مصیبت های زیادی بر اسلام وارد شد و هنوز اب غسل و کفن پیامبر خشک نشده بود که مصیبت ها و توهین های زیادی بر حضرت زهرا (س) وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم عده ای با پول های انگلستان به بهانه شهادت حضرت فاطمه (س) می خواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند و این دین به راحتی بدست نیامده است و در این رابطه باید به دور از توهین و ناسزاگوئی حقایق بازگو شود.

امام جمعه موقت هرند ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) گفت: همه امامزادگانی که وجودشان در کشور باعث آرامش است از برکت ورود حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) به میهن اسلامی است.

حجت الاسلام نیکوکلام در ادامه به برخی مشکلات پزشکی و درمانی در منطقه شرق اصفهان اشاره و تاکید کرد: مردم این منطقه برای درمان نمی توانند به اصفهان بروند و لازم است کلینیکی تخصصی در این منطقه برای رفع نیازهای ضروی و اساسی بیماران ساخته شود.

حجت الاسلام نیکوکلام به مسئولان تاکید کرد در ساختن جاده هرند کوهپایه سرعت بیشتری داده شود و بودجه بیشتری در اختیار پیمانکار این راه قرارداده شود تا زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

امام جمعه موقت هرند ادامه داد: دولت و مجلس شورای اسلامی مطالبات مقام معظم رهبری را برآورده نمایند و در مورد بحث اقتصاد مقاومتی که بارها مقام معظم رهبری تاکید نموده اند چاره ای بیندیشند و به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب گوش فرا دهند.

وی مدل فعلی اقتصاد ایران را شبیه مدل اقتصادی کشورهای اروپایی دانست و تذکر داد: بجای اقتصاد مقاومتی سراغ اقتصاد ریاضتی رفته ایم و از همین رو آزاد سازی قیمت ها فشار زیادی را بر اقتصاد و مردم وارد کرده است.

گفتنی است، دکتر حسن کامران به عنوان سخنران در نماز جمعه حضور یافته و به بیان گزارش کار پرداخت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.