سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 20:19 - چهارشنبه 04 دی 1392

مخالف ورود آسان دانشجویان ستاره دار به دانشگاه هستیم

نماینده مردم اصفهان در رابطه با ورود دانشجویان ستاره دار تاکید کرد: باید دید که دانشجویان مربوطه برای چه این نام را به خود گرفته اند، با شروط خاصی وارد شوند نه اینکه بدون هیچ تعهدی و آسان وارد محیط ارزشی دانشگاه ها شوند و مطمئنا دانشگاه این امور را نمی پذیرد…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر مجموعه ارزش های دینی و الهی پایه گذاری شده است این یک اصل است لذا در طول ۳۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از این ارزش دفاع شد.

92

پای دفاع از انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید و آزاده و جانباز داریم این نکته ی اساسی و اصلی است که نباید مفت از دست بدهیم، کتاب این انقلاب اسلامی یک تاریخ صدر اسلام تا الان می باشد و نهضت پیامبر و عاشورا پشتوانه های این نظام است.

وی در ادامه افزود: ملت ما پای این مساله ایستاده اند و بنا براین هر چیزی که مانع از رشد و گشترش فرهنگی و ارزش های دینی شود ملت با آن برخورد می کند حا ل دانشگاه باشد یا بازار و هر مکان دیگر. اما بعضی از اماکن اعم از دانشگاه و حوزه ها شرافت و ارزش هایی دارند که حفظ این ارزش ها در دانشگاه و حوزه بیشتر از جاهای دیگر است و بستگی به انسان های مدیر و مدبر و خدا باور دارد.

حجت الاسلام سالک با اشاره به انتخاب روسای دانشگاه گفت: اگر رأس دانشگاه کسی که در فتنه بوده و در مقابل قانون ایستاده است باشد اوضاع و احوال را در برابر تفکرش سامان می دهد و این برای نظام خطر دارد بنابراین تلاش ما در جهت حفظ ارزش های دانشگاه ها بر نفس ارزشی که متدین و آگاه هستند و از هر فتنه ای جدا هستند می باشد.

وی افزود: شورای انقلاب فرهنگی ماموریت تایید روسای دانشگاه را پس از تایید وزیر و تذکرات داده شده دارد و اگر کسی مشکلاتی در راستای بی قانونی داشته باشد مطمئنا این شورا به مسئول مربوطه رای نخواهد داد.

نماینده مردم اصفهان در رابطه با ورود دانشجویان ستاره دار متذکر شد: باید دید که دانشجویان مربوطه برای چه این نام را به خود گرفته اند، اگر مشکلات علمی، اخلاقی، سیاسی و امنیتی داشته اند و عامل اخراج آنها را فراهم کرده می بایست با شروط خاصی وارد شوند نه اینکه بدون هیچ تعهدی وارد محیط ارزشی دانشگا ه ها شوند و مطمئنا دانشگاه این امور را نمی پذیرد.

حجت السلام سالک در پایان افزود: من در این رابطه و ورود آسان این قشر از دانشجویان به دانشگاه مخالف به معنای وسیع کلمه هستم ولی ممکن است افرادی از گذشته توبه کرده و اشتباهات را جبران کنند و ما نباید میدان را به دست اردوگاه ضد انقلاب دهیم و این سخن اسلام است که جذب به حد بالا و دفع به اندازه ی مطلوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.