سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 20:09 - چهارشنبه 04 دی 1392

مجمع عمومی صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان به صورت هماهنگ برگزار می شود

مدیر عامل شرکت تعاونی تولید روستایی زاینده رود گفت: انتخاب نمایندگانی از بین کشاورزان با هدف رسیدگی به حقوق آنان در راستای قانون از نتایج پیشروی صنف کشاورزی است.

Vater Mark (2)ggg

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: احمد رضا جلالی مدیر عامل شرکت تعاونی تولید وروستایی زاینده رود با اشاره به برگزاری انتخابات هماهنگ صنف کشاورزی در 5 دی ماه اظهار داشت: نظام صنفی کشاورزی سال 80 جهت پیگیری و رسیدگی امور حقوقی کشاورزان از طریق نظام صنفی مصوب شد، نمایندگان کشاورزان از طریق رای مستقیم افراد شرکت کننده در رای ریزی و به جهت رسیدگی حقوقی اعم از (صدور پروانه ، اختلافات کشاورزان مسائل مرتبط با سازمانهای دولتی) انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اعضای منتخب این قشر زحمتکش افزود: 11 صندوق در شهرستان اصفهان با حضور 50 نفر کاندیدا و مشارکت 24 هزار نفری صنف کشاورزی برای انتخاب 7 نفر هیئت مدیره و یک نفر بازرس فعالیت دارند و محدوده ی اجرای این طرح از رهنان تا ورزنه از توابع شهرستان اصفهان است.

جلالی در پایان به اعضای شرکت کننده در مجمع اشاره و بیان نمود: کشاورزان،  دامپروران و افرادی که در صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی و فارغ التحصیل در رشته های مرتبط  می باشند، می توانند در این صنف حضور یابند و با انتخاب خود نماینده ای دلسوز از بین خود انتخاب کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.