سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:30 - پنجشنبه 19 آذر 1394

مراسم تشییع پیکر مطهر ۶ شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان آغاز شد

مراسم تشییع پیکر مطهر ۶ شهید دوران دفاع مقدس که در روزهای اخیر احراز هویت و شناسایی شده‌اند، صبح روز همزمان با ۲۸‌صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در اصفهان آغاز شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مراسم تشییع پیکر مطهر 6 شهید دوران دفاع مقدس که در روزهای اخیر احراز هویت و شناسایی شده‌اند، صبح روز  همزمان با 28‌صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در اصفهان آغاز شد.

این مراسم از ساعت 8:30‌صبح  از مقابل سپاه ناحیه امام صادق(ع) آغاز و پیکر مطهر این شهدا بر دوش مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان تا گلستان شهدای این شهر بدرقه می‌شود.

اسامی این شهدای گرانقدر که هویت آنها از طریق پلاک و مدارک هویتی احراز شده است، به شرح ذیل است:

شهید غلامرضا الماسی، فرزند محمدعلی، اعزامی از اصفهان
شهید مسعود وحیددستجردی، فرزند غلامرضا، اعزامی از اصفهان
شهید عزیرالله عبدیزدان، فرزند عباس، اعزامی از اصفهان
شهید علیرضا علی‌عسگری فرزند غلامحسین، اعزامی از اصفهان
شهید علی یوسفی شیدانی، فرزند حبیب الله، اعزامی از جرقویه
شهید ابوالقاسم رییسی، فرزند کریم، اعزامی از  فلاورجان

براساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، پیکرهای مطهر شهیدان وحیددستجردی، الماسی، علی‌عسگری و عبدیزدان در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود و شهیدان یوسفی و رییسی برای تدفین به شهرستان‌های خود منتقل می‌شوند.

همچنین پیکر مطهر شهید سیدمحمد کاظم‌زاده قصاب، فرزند اکبر، اعزامی از کاشان که نام او نیز در لیست 7 نفره شهدای شناسایی شده استان اصفهان بود، در روزهای گذشته برای تشییع و تدفین به شهرستان خود منتقل شده است. آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والا مقام نیز امروز در کاشان برگزار می‌شود.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.