سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:17 - پنجشنبه 19 آذر 1394

رئیس بسیج فرهنگیان اصفهان:

دوازدهین جشنواره علمی ـ پژوهشی فرهنگیان بسیجی در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان گفت: دوازدهین جشنواره علمی ـ پژوهشی فرهنگیان بسیجی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ روح‌الله قاسمی اظهار داشت: 57 هزار فرهنگی در استان اصفهان وجود دارند که از این تعداد، 10 هزار نفر در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و مساجد عضویت دارند و 32 هزار نفر از آنان نیز در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سراسر استان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در نیمه دوم سال جاری افزود: برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه با موضوع مقابله با جنگ نرم دشمن و تبیین اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌های سازمان در نیمه دوم سال جاری است که 41 کانون‌ بسیج فرهنگیان در سراسر استان این دوره را برگزار می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اصفهان گفت: این کارگاه با موضوعات آشنایی با آسیب‌های ماهواره، پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای، مخاطرات شبکه‌های اجتماعی، ناتوی فرهنگی، مهندسی فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، خانواده و جمعیت و مدیریت اسلامی به مدت 16 ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دوره توانمندسازی علمی ـ پژوهشی فرهنگیان بسیجی اشاره کرد و بیان کرد: این دوره با هدف تقویت بنیه علمی و شکوفایی خلاقیت‌های با حضور 110 نفر از فرهنگیان استان به صورت متمرکز در اردوگاه شهدای درچه برگزار شد که در شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر حضور در کلاس‌های آموزشی به تدوین و ارائه مقاله پرداختند.

قاسمی دوازدهمین جشنواره علمی ـ پژوهشی فرهنگیان بسیجی را یکی از برنامه‌های شاخص این سازمان دانست و افزود: این جشنواره همه‌ساله در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که فرهنگیان می‌توانند تا پایان آذرماه مقالات خود را به کانون‌های بسیج فرهنگیان در سراسر استان ارائه کنند.

وی با بیان اینکه مقالات برتر استانی تا پایان دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه مرکزی تهران ارسال می‌شود، تصریح کرد: وظایف مسئولان، مردم، معلمان در ارتقاء شأن و منزلت معلم، چالش‌های اجرای سند تحول بنیادین، احساس مسئولیت معلمان در تعلیم و تربیت، جایگاه آموزش و پرورش و معلم در تقویت غیرت و عفت عمومی و جایگاه آموزش و پرورش در پروژه نفوذ فکری فرهنگی سیاسی دشمن از جمله محورهای این همایش است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اصفهان گفت: برگزاری حلقه مربیان شجره طیبه صالحین با موضوع تبیین ضرورت‌های افزایش جمعیت، برگزاری حلقه‌های صالحین، جلسات شورای قشر و شورای امر به معروف در سطح کانون‌ها از جمله برنامه‌های این سازمان در طول سال به شمار می‌رود.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.