سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:11 - پنجشنبه 19 آذر 1394

مدیرکل اوقاف اصفهان اعلام کرد:

برپایی ایستگاه‌های “همه واقف باشیم” در امامزادگان شاخص اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به همزمانی هفته وقف و عزاداری‌های پایان ماه صفر گفت: ایستگاه‌های “همه واقف باشیم” در امامزادگان شاخص اصفهان میزبان عزاداران رحلت نبی اکرم‌ (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی با اشاره به ویژه برنامه‌های رحلت جانسوز نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) اظهار داشت: به مناسبت روز 28 صفر ویژه‌ برنامه‌هایی در جوار امامزادگان شاخص استان اصفهان برگزار می‌کنیم که به صورت ویژه، مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی در امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرود با سخنرانی حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته وقف قرار داریم خیمه‌های معرفت و ایستگاه‌های “همه واقف باشیم” در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان استان برپا شده است که با سخنرانی کارشناسان وقف به دنبال این هستیم تا این سنت حسنه را به صورت ویژه معرفی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این اداره کل در روز شهادت امام رضا (ع) نیز برنامه‌هایی ویژه دارد، گفت: مراسم‌های عزاداری در امامزادگان شاخص سراسر استان با حضور هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود که برنامه اصلی در امامزاده اسحاق (ع) هرند با حضور دسته‌جات و هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این مراسم اظهار داشت: خیمه‌های معرفت و غرفه‌های کودک و نوجوان برای آشنایی با مسائل شرعی و نمایشگاهی از فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه و عملکرد عمرانی و فرهنگی امامزاده اسحاق (ع) هرند معرفی می‌شود.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.