سرویس: تولیدی » خبر پوششی 22:14 - چهارشنبه 18 آذر 1394

پس از سال ها انتظار؛

چشم شهر ورزنه به مرکز پلیس + 10 روشن شد

پس از سال ها پیگیری و چشم انتظاری مردم شهر ورزنه، دفترخدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 در این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، امروز با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان و مسئولان شهر ورزنه، دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 در ساختمان استیجاری به مساحت زیر بنای  80متر و با اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بخشدار بن رود با اشاره به اینکه مسئولان باید حداکثر تلاش را برای حفظ امنیت مردم داشته باشند، خواستار پیگیری استقرار کلانتری در روستای کفران و فارفان بخش بن رود شد.

IMG_2508

حضور سردار آقاخانی زمینه ای را فراهم کرد تا برخی خواسته های مورد نیاز در حیطه مسئولیت وی، توسط مسئولان شهری مطرح شود. درخواست یک دستگاه خودروی تویوتا کویرنوردی به منظور استفاده کلانتری این شهر از دیگر مواردی بود که امام جمعه شهر به آن اشاره کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان پس از شنیدن خواسته های بحق مسئولان، گفت: شهروندان شهر ورزنه و بخش بن رود جهت انجام امورات الکترونیکی خود مجبور به مراجعه به شهرستان های اطراف بودند که این موضوع برای اهالی هزیته های بالایی را در برداشت و با پیگیری های لازم، مجوز دفتر پلیس + 10 برای شهر ورزنه صادر شد.

IMG_2917

گفتنی است در این دفترخدمات الکترونیک صدورگذرنامه، گواهینامه، خلافی جرائم رانندگی، کارت سوخت، نظام وظیفه، یارانه و…برای عموم مردم بخش بن رود و شهر ورزنه ارائه می گردد.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “چشم شهر ورزنه به مرکز پلیس + 10 روشن شد”

  1. ورزنه ای گفت:

    احسنت به شما واقعاً ممنون از زحمات شما باید میرفتیم کوهپایه. لطفاً یک سرویس واحد اتوبوس هم بیاورد

  2. ورزنه ای گفت:

    احسنت برشما واقعا نیاز بود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.