سرویس: تولیدی » خبر پوششی 23:19 - سه شنبه 17 آذر 1394

امام جمعه شهر ورزنه در ستاد گرامیداشت 9 دی:

جنبش میثاق با ولایت در حماسه 9 دی رقم خورد

حجت الاسلام شامحمدی گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه در نهم دی سال 88 جشن میثاق باولایت را رقم زده و آتش فتنه فتنه گران خاموش کردند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر ورزنه در جلسه بزرگداشت 9 دی که امشب برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن رحلت پیامبر عظیم الاشان اسلام و سبط اکبرش با اشاره به آیه شریفه (یااهل الکتاب لم تلبسون الحق بالباطل وتکتمون الحق وانتم تعلمون) ای اهل کتاب برای چه حق و باطل را با هم در می آمیزید و حق را کتمان می کنید در حالیکه حقیقت را میدانید، گفت: همانگونه که در صدر اسلام عده ای حق و باطل را در هم آمیخته و ایجاد فتنه می کردند در سال88  هم عده ای با انکار حقیقت موجبات بی حرمتی به ساحت امام حسین علیه السلام و حضرت امام رحمت الله علیه و همچنین ملت عزیز ایران را فراهم کردند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی اظهار کرد: متاسفانه بعد از گذشت 5 تا 6 سال از فتنه 88، برخی افراد سهیم در این حوادث هنوز هم حاضر به توبه و بازگشت به آغوش انقلاب نیستند.

وی با توجه به برخی توجیهات عده ای در رابطه با ایجاد تقلب در انتخابات، افزود: آن عده اندک در حالیکه خود می دانند تقلب در انتخابات به این حجم و گستردگی با هیچ عقل و منطقی سازگاری ندارد، دست از این گفته برنداشته اند و دائم به آن اشاره دارند.

امام جمعه شهر ورزنه در ادامه با اشاره به حمایت آمریکا از سران فتنه گفت: سران فتنه لااقل میتوانستند به آمریکا بگویند این یک اختلاف خانوادگی و داخلی است و شما حق حمایت از ما را ندارید و لازم بود از حمایت آمریکا و بر هم زنندگان نظم جامعه اظهار تبری کنند ولی این چنین نکردند.

وی با اشاره به هوشیاری مردم همیشه در صحنه انقلاب و حرکت آنها پشت سر ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: به فضل الهی و هوشیاری مردم انقلابی و همیشه در صحنه در نهم دی سال88 جشن میثاق با ولایت رقم خورد و آتش فتنه، فتنه گران خاموش شد.

شامحمدی با توجه به گرامی داشت حماسه جاوید 9 دی در بین همه مردم، بیان کرد: بر ما لازم است اجازه ندهیم این حماسه به فراموشی سپرده شود و باید این روز را که از قبل حرکت مردم به وجود آمد، ارج نهیم.

همچنین وی در جلسه برنامه ریزی مقدماتی دهه فجر به رشادت های حضرت امام رحمت الله علیه و مردم همیشه درصحنه اشاره وگفت: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و صیانت از آن بر همه مردم لازم و ضروریست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.