سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 09:30 - چهارشنبه 18 آذر 1394

شهردار حسن آباد خبر داد:

بهره برداری از بزرگترین باغ بانوان شرق اصفهان تا پایان سال 95

حسین ایروانی گفت: پروژه باغ بانوان و پارکینگ ماشین آلات از پروژه های در دست احداث شهرداری برای خدمت به مردم است.

شهردار شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا با اشاره به اینکه شهرهای کوچک باید محیطی مناسب برای رفاه حال شهروندان باشد، گفت: نبود پارک عمومی و محل تفریح مناسب برای بانوان شهر یکی از دغدغه های مهمی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و بر همین اساس اجرای طرح پارک بانوان در سال جاری به تصویب رسید.

حسین ایروانی اظهار کرد: بیماری های متعددی بر اثر کم تحرکی و نبود محیط نشاط آور فرهنگی به تدریج بر جوانان و کهنسالان عارض می شود و در این رابطه نهادینه کردن فرهنگ ورزش و نشاط صبحگاهی می تواند در سلامت شهروندان موثر باشد.

وی با اشاره به اجرای پروژه پارک بانوان شهر حسن آباد با جدیدت بسیار و تکمیل آن تا پایان سال 95 افزود: از زمان تصویب این طرح پیگیری های شهردای در زمینه نقشه برداری و جانمایی این پروژه و اختصاص زمینی به مساحت 2 هکتار در مجاورت بلوار شهرداری به این امر اختصاص داده شد و تا امروز مراحل خاکبرداری، خاکریزی و جدول گذاری این پروژه انجام شده است.

DSC06251

شهردار شهر حسن آباد در ادامه به هزینه این پروژه اشاره و گفت: هزینه برآورده شده این پارک معادل 2 میلیارد ریال است و امیدواریم تا پایان سال 95 بزرگترین باغ بانوان با امکانات ویژه در شرق اصفهان به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه باید در بحث خدمات شهری به بهترین شکل موجود حرکت کرد، افزود: یکی از مباحث مهم در بحث خدمات شهری، تهیه پارکینگ مناسب ماشین آلات است و شهرداری از چندین ماه قبل اقدام به طراحی و ساخت پارکینگی در داخل محوطه شهری کرده است.

ایروانی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای پارکینگ یکی از اقداماتی است که برای خدمت به مردم شهر به مساحت 420 متر مربع در حال اتمام است.

گفتنی است هزینه این پروژه مبلغی معادل 800 میلیون ریال، شامل جانمایی، نقشه برداری، خاکبرداری و خاکریزی و اجرای اسکلت فلزی است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.